אחד מאפיקי הפעילות המרכזיים של קיטו מרום, המנהלת פרויקטים חינוכיים, הוא הפעלת צהרונים עבור גני ילדים ובתי ספר ברשויות מקומיות ברחבי הארץ. הצהרונים מופעלים בצורה ישירה ודרך תוכנית 'ניצנים' מטעם משרד החינוך, שפועלת כבר מספר שנים בהצלחה. מדובר באפיקי פעילות חווייתיים שאליהם רותמת קיטו מרום את הניסיון המקצועי הרב שלה, ובמסגרתם הורים לאלפי ילדים יכולים להיות רגועים שילדיהם מצויים בידיים טובות, וכך למשל להאריך את שעות עבודתם, בזמן שהילדים נהנים ממסגרת בטוחה, נעימה ומעשירה.
כיצד יודעים בקיטו מרום שהפעילות מתבצעת בצורה מיטבית? טוב ששאלתם. אחד הנושאים החשובים עליו ניתן דגש על-ידי קיטו מרום בהובלת המנכ"ל שלה, מר אלי כסיף, הוא המשוב מטעם צוותי החינוך, הרשויות המקומיות וההורים לילדים שבמסגרות שהיא מנהלת. שלוש פעמים בשנה מבקשת הנהלת קיטו מרום ביקורת מכלל לקוחותיה.
קיטו מרום, כמדיניות, עומדת בקשר עם ההורים ועם נציגי הרשויות כדי לאתר בעיות אפשריות ולטפל בהן מבעוד מועד. "חשוב לנו לוודא שהפעילויות השונות שלנו, ובראשן הצהרונים, אכן פועלים בצורה טובה, וכי כל הצדדים מרוצים מהפעילות, שנועדה בראש ובראשונה לתת סביבה מעשירה ונעימה לילדים", אומרים בחברה.
ההורים מרוצים ומפרגנים: "כל הזמן האצבע על הדופק"
האחריות של קיטו מרום היא דאגה שכל אחד מהילדים המצוי במסגרות שהיא מפעילה, ישהה בסביבה בטוחה ויקבל מענה לכל צורך: החל מהצוותים החינוכיים הראויים, ארוחות בריאות וחמות, דרך מתקני חינוך איכותיים וכלה בפעילות ענפה, מעשירה ומגוונת לילדים. כדי לאפשר מענה טוב לכל מסגרת חינוכית ולכל אתגר, קיטו מרום מפעילה גם ייעוץ פדגוגי המאפשר לעובדות לבצע התאמה של התכנים החינוכיים בצהרונים לילדים.
אחת השיחות שקיימנו בקיטו מרום עם הורים, הביאה לביקורת חיובית מאוד של אבא לילד מאזור השרון. וכך הוא מספר: "בתחילת שנת הלימודים, התעוררה בעיה בנוגע לאוכל שמוגש לילדים בצהרון. קיטו מרום שמפעילה את הצהרון, הצליחה לפתור את הבעיה בצורה זריזה. בתוך כמה ימים ממש. כעבור כחודשיים, אחת מנשות הצוות הייתה צריכה לעבור לצהרון מקביל. חששנו שהמבנה החינוכי בגן יתערער. אבל אז שוחחתי עם אלי כסיף, המנכ"ל של קיטו מרום. אני זוכר איך הנהלת החברה ארגנה מפגש עם הורי הילדים בניסיון לסיים את העניין בצורה מהירה ויעילה. בקיטו מרום לא הרימו ידיים עד שהם הובילו ליציבות בכל הגנים".