X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אומנם קינוחים חלביים הם מאוד טעימים, שילוב של חמאה גבינה מתוקה או שמנת בהם בהחלט הופכת אותם למעולים ולא בכדי. אך לא רק קינוחים חלביים הם מאוד טעימים. כיום ניתן להכין מגוון רחב מאוד של קינוחים שהם פרווה שבכלל לא תרגישו בהבדל. אז אם גם אתם תרים אחרי מתכוני פרווה מצוינים, כאלו שתוכלו להגיש לאורחים בחג או לבני המשפחה בערב שישי ואפילו סתם לעצמכם כי לא מתחשק לכם חלבי, אספנו מספר קינוחים מצוינים שישאירו לכם טעם של - עוד פרווה.
עוגת רוגעלך דבש
אחת העוגות הטעימות, הרכות והממכרות ביותר היא העוגה הזו. מדובר ברוגעלך מבצק שמרים טעים שאי אפשר להפסיק לאכול אותן. אפילו שאת הרוגעלך הללו לא נכין עם חמאה אלא עם שמן רגיל כדי שהן יהיו פרווה, טעמן לא יפגע מכך כלל. לאחר שהכנתם את הרוגעלך הממולאים בדבש, סדרו אותם אחד על גבי השני בתוך תבנית עגולה כך שתתקבל ערמת רוגעלך יפהפייה. לסיום הברישו אותם עם מעט מים וסוכר כדי לקבל זיגוג מבריק ומתוק.
עוגת שוקולד לבן וקפה
אם אתם מחפשים אחר מתכון של עוגת שוקולד פרווה, יש לנו את העוגה המושלמת עבורכם! העוגה הזו מכילה כל מה שאפשר לבקש מעוגה. היא מתוקה אך מאוזנת, בעלת טעמים עמוקים של קפה לצד טעמים קלילים של שוקולד לבן. את הבסיס שלה נכין כמו עוגת טורט אך בלי שימוש בחלב או שמנת. תוכלו להחליף אותם עם מים או מיץ תפוזים. את הקרם של השוקולד הלבן והקפה נכין עם הקצפה של שמנת צמחית ולסיום נמליץ לכם לבזוק מעל אבקת אספרסו שתעמיק את טעמי הקפה ותעניק ניגודיות למתיקות של השוקולד הלבן.
עוגת מייפל עם ענן מרנג
אם מתחשק לכם להכין עוגת מייפל טובה, כזו עם טעמים עמוקים שנשארים בפה גם הרבה אחרי שסיימתם אותה, זו העוגה בשבילכם. את העוגה הזו מכינים כמו כל עוגה בחושה רגילה, שמכילה בתוכה גם את סירופ המייפל בבלילה וגם כשהיא יוצאת מן התנור ומוזגים אותו עליה כדי שיחלחל פנימה ויעניק לספוג טעם מתקתק. על גבי העוגה נמרח את המרנג באופן חופשי ומחזירים אותה שוב לאפייה כדי להזהיב אותו מעט. רגע לפני שאתם מגישים את העוגה החלומית הזו, בזקו מעליה אבקת סוכר והגישו לצד כוס קפה חמה.
עוגיות מגולגלות של תמרים, אגוזים וקינמון
כשתתחילו באפיית העוגיות הללו, בבית שלכם מיד יופץ ריח נעים של תמרים וקינמון. את העוגיות האלו אי-אפשר להפסיק לאכול. הן קטנות, מתוקות וטעימות, ממש תענוג בכל ביס והן הכי מושלמות לצד כוס קפה. הבצק הפריך והנימוח, ממש מתמוסס בתוך הפה והמילוי העדין של התמרים עם האגוזים בליווי הקינמון משתלב באופן הרמוני ומייצר את אחת העוגיות הכי טעימות שיש. בתום האפייה הוסיפו עליהן מעט אבקת סוכר והכניסו אותן מיד לתוך צנצנת העוגיות שלכם, אחרת הן יחוסלו כבר על המגש שיצא מהתנור.
מוס חלווה קליל
מי שאוהב את הטעמים העדינים של החלווה ישמח מאוד להכין את המוס הזה. שזמן הכנתו אורך כרבע שעה בלבד. הקינוח הזה מושלם עבור חגים ואירועים מ יוחדים שבהם אתם רוצים להפתיע את האורחים ולרענן להם את החך עם קינוח חדש ומעניין. המוס הזה מכיל טחינה גולמית, מעט סילאן ושמנת צמחית. את הטחינה והסילאן מערבבים יחד, ואת השמנת מקציפים במיקסר. כעת קפלו בתנועות עדינות את הקצפת והתערובת יחד. זלפו את המוס עם שקית זילוף את המוס לתוך כוסיות אישיות, הכניסו להקפאה וכחצי שעה לפני שאתם מגישים אותו, הוציאו מהקפאה ועטרו אותו עם שערות חלווה ופקאנים מסוכרים קצוצים.

תאריך:  30/10/2023   |   עודכן:  30/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il