X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

תחזוקה של בית פרטי מעולם לא הייתה משימה פשוטה במיוחד. לא יהיה מוגזם לומר שמדי פעם אנחנו נתקלים ביריבים מתסכלים, שפשוט מוציאים את האוויר מהמפרשים וגורמים לנו להרים ידיים. אחד מהערמומיים ביותר הוא האויב בדמות הנזילות מהקירות, תופעה שעל פניו נראית שולית אך במבט מעמיק מתגלה כבעלת פוטנציאל לנזק ענק, שללא השגחה יכולה להרוס את הבית היקר שלנו.
אבל אין סיבה לחשוש יותר מדי, שכן כמו כל בעיה ביתית, גם כאן יש לא מעט פתרונות יעילים להתמודדות עם המכשול. במדריך הבא אנחנו נתעמק יחד אתכם בתחום הקריטי של איתור וטיפול בנזילות, ונספק לכם לא מעט מידע ידע יקר ערך ותובנות שנצברו עם השנים, שיעזרו לכם לשמור על הנכס. לצד זאת, נספר לכם על המוצרים הטובים ביותר להתמודדות עם הבעיה, וגם נציג לכם חנות מעולה בשם דנ"א, שם תוכלו לרכוש את הכלים האיכותיים שיסייעו לכם לנצח כל נזילה.
איך בכלל נוצרות נזילות?
הטיפות הקטנות שמטפטפות דרך הקירות בצורה תמימה הן איום מורכב במיוחד, שאין להמעיט בפוטנציאל ההרס שלו. החל מדליפות דרך צינורות ישנים, גגות פגומים, איטום לקוי ואפילו נזקי מזג אוויר מגוונים - יש לא מעט סיבות שיכולות לגרום לנזילה וחשוב להכיר אותן. וגם אם הן לא מורגשות בשגרת היום יום, בשעה שיופיעו חדירות המים, אנחנו נבין את עוצמתן הקטלנית ונחפש אחר כלים להתמודדות.
לכן, חשוב לזכור שחדירת המים השקטה משבשת את המבנה הפיזי של הבית שלנו, וגילוי הגורם שלה הוא הצעד הראשון לקראת מניעת נזילה משמעותית.
הרבה יותר מכתמים על הקירות: הסכנות של נזילות בבית
אם אתם חושבים שנזילה בבית תתבטא בכמה כתמים שחורים על התקרה וזהו, כדאי לכם לחשב מסלול מחדש. מדובר על סכנה ממשית לביתנו, שיכולה להרוס אותו בצורה בלתי הפיכה. הנזילות פוגעות בשלמות המבנית של הנכס, מובילות לריקבון ועובש ובסופו של יום אפילו להתמוטטות קירות וחלקים נוספים בבית.
לצד זאת, הנזילות יכולות להוביל ללא מעט סכנות בריאותיות, כמו בעיות נשימה ומחלות נוספות שנובעות כתוצאה מחשיפה לעובש המסוכן. אסור להקל ראש בעניין זה!
החל מחומר לאיטום ועד מצלמה תרמית: איתור והתמודדות עם נזילות
ההתמודדות עם אתגר הנזילה מחייבת אותנו לפעול במהירות ובנחישות כנגד המטרד. עם דליפות קלות ניתן להיעזר בפתרונות מידיים כמו שפע של חומרים לאיטום שזמינים בכל חנות חומרי בניין ממוצעת, שיסייעו לכם להפחית את הנזק המיידי. אבל במקרים חריגים של דליפות קיצוניות, כאלה שמשבשות את שגרת היום יום בצורה מכרעת, נצטרך להיעזר בכלים משמעותיים יותר. זכרו תמיד שהמפתח טמון בהבנת הדחיפות שתסייע לנו למנוע הסלמה נוספת של הבעיה.
אחד המוצרים המשמעותיים בתחום, שמתברר בשנים האחרונות כלא פחות ממהפכני, היא המצלמה התרמית. המכשיר הזה מתעלה על כל שיטת בדיקה קונבנציונלית, ומספק לנו תמונה ברורה של שינויים בטמפרטורה שמעידים על נוכחותם של מים מזיקים. בפעולה פשוטה למדי ניתן להבין האם אנחנו ניצבים אל מול נזילה משמעותית, מה שיקצר לנו דרמטית את מלאכת האיתור. ובניגוד לשיטות המסורתיות שהכרנו, המצלמה התרמית מסייעת לנו לקבל נתונים מדויקים יותר בכל הנוגע להיקף הבעיה, עם איכות שאין שני לה.

[צילום: אתר דנא]

מצלמת FLIR מתוך קטלוג מצלמות תרמיות באתר דנא.
מוצרים מומלצים לאיתור נזילות
הצטיידות בכלים הנכונים היא עוד דרך להבטיח התמודדות יעילה. כמו שכבר הבנתם, המצלמות תרמיות תופסות את מרכז הבמה כיום, משום שהן מספקות לנו תמונה בהירה של נוכחות המים בקיר. ומעבר לכך, יש עוד לא מעט מוצרים מעולים שיסייעו לכם. מד לחות למשל, הוא כלי שמודד את רמות הלחות בבית, ועוזר לנו להבין האם יש מים בכמויות חריגות בקירות. מכשיר לבדיקת לחץ מים הוא מוצר מנצח נוסף, שמבטיח את תקינות הצנרת ומניעת דליפות, ובלון לבדיקת צנרת הוא מוצר יעיל שיעזור לכם לאתר סדקים ובעיות דומות בצינורות הבית.
את כל הכלים האלה, כולל המצלמות התרמיות, ניתן לרכוש בחנות מוצרי האינסטלציה של דנ"א, מחנויות האינסטלציה הטובות ביותר בארץ. ואנחנו בטוחים שאם הגעתם עד לכאן, סביר להניח שהבנתם עד כמה חשוב להתמודד באופן מקיף עם אתגר הנזילות הביתי. אנחנו ממליצים לכם בחום להצטייד במוצרים הנכונים שיסייעו לכם לחסל את האויב הנוזלי, ולשמור על הבית. הקטלוג של דנ"א מציע לא מעט כלים מיוחדים ומוצרים איכותיים שיגנו על הנכס שלכם מפני כל דליפה מסוכנת.

תאריך:  14/12/2023   |   עודכן:  14/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
ניתוחי חזה רבים מבוצעים בישראל מדי שנה, אך לפי המנתח הפלסטי הבכיר, ד"ר אבישי וינברגר, יש מספר תביעות שאסור לוותר עליהן לפני שניגשים לניתוח: "תיאום ציפיות, הבנת הטכניקה הניתוחית וסוג השתלים וכמובן בדיקה מקדימה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il