X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מלונות הבוטיק של רשת אטלס בתל אביב מארחים ויוצרים חוויות שונות ומגוונות - מימי כיף ללא לינה הכוללים ארוחת בוקר, עיסוי מרגיע ופינוקים נוספים, ימי כיף ובראנצ'ים לעובדים וקבוצות גדולות, חבילות התארגנות לכלה עם המון הפתעות ועוד
חוויות במגוון סגנונות במלונות אטלס
יום כיף במלון
במגוון מלונות הבוטיק של אטלס בתל אביב אנו מציעים ימי כיף מיוחדים לזוגות, וחברות. יום כיף במלון כולל ארוחת בוקר עשירה ומפנקת ועיסוי זוגי לבחירה של 60 דקות. עיסוי שוודי קלאסי, המשפר את זרימת הדם ומשחרר מתחים ולחצים, עיסוי רקמות עמוק המשלב לחיצות חזרות להקלה על התכווצויות שרירים ומתחים כרוניים ועיסוי אנטי צלוליט בשילוב שמנים אתריים אנטי דלקתיים.
בכל מלון תיהנו מפינוק שמשלים את החוויה . במלונות מלודי ומלון שלום & רילקס המשקיפים לחוף הילטון מחכה לכם יין חופשי ממנו תוכלו ליהנות על הגג מול נופי הים הקסומים, במלון ארטיסט צמוד לבוגרשוב, תיהנו מבקבוק יין לבן משובח ושימוש חופשי בחדר כושר והסאונה. לאחר האימון אתם מוזמנים לנוח בגג המצויד במיטות רביצה נוחות המוקפות בצמחייה ירוקה.
יום כיף וגיבוש עובדים
ברשת מלונות אטלס אנחנו מתכננים ומעצבים יום כיף לעובדים בסגנונות שונים:
אירוח בראנץ' - הבראנצ' הייחודי מתאים לקבוצות של 10-30 משתתפים, שנהנים מארוחת בוקר או בראנץ' בסגנון בופה חופשי עשיר הכולל: לחמים טריים, סלטים רעננים, גבינות בוטיק, עוגות, מאפים, מיצים טבעיים סחוטים, יינות והקפה ללא הגבלה. ניתן להזמין במלונות מרקט האוס, בקסטייג' ורוטשילד 65 בתל אביב.
אירוע קולנוע פרטי על הגג - בחודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע בגג המלון סינמה שבכיכר דיזנגוף מתקיימות הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים וכוללות יין, שתיה קלה ופופקורן ללא הגבלה. ניתן לבחור סרט שאוהבים מספרייה של אלפי סרטים ולקיים אירוע הקרנה פרטי לקבוצה עד 80 משתתפים וליצור אירוע וחווחה בלתי נשכחים.
אירוע שף על הגג - אירוע פרטי או עסקי של השף אסף שטרן המוכר והמוכשר. ארוחה פרטית ויוקרתית נערכת באווירה רומנטית של לופט יפואי רחב ידיים וקסום הצמוד למלון מרקט האוס הכולל חצר יפה ומטופחת ונוף הצופה על גגות יפו העתיקה. המשתתפים נהנים מחוויה קולינרית יוצאת דופן עם מבחר מנות מדויקות ומוקפדות לצד אווירה קסומה.
יום התארגנות לכלה
ביום המרגש בחייך אנחנו כאן בשביל שתתחילי אותו באווירה הכי נינוחה וקסומה עם כל מה שאת צריכה כדי להפוך את היום לבלתי נשכח עבורך ועבור המלוות שלך. בחדר מרווח ומאובזר מחכים לך ולמלוות שלל פינוקים: יין ללא הגבלה, פירות העונה או גבינות בוטיק לבחירה, מצלמת פולארויד עם פילם במתנה להנצחת הרגעים המרגשים, פינת איפור נוחה ומאובזרת, מארז טיפוח מבית המותג היוקרתי 417 וזר פרחים חגיגי. לשדרג את היום תוכלי עם עיסוי מרגיע ואורחת בוקר מפנקת של המלון.
חבילת התארגנות לכלה עם לינה
אנחנו מזמינים אותך לשלב את יום ההתארגנות החלומי עם אירוח יוקרתי באחד ממגוון מלונות אטלס הממוקמים בלוקיישנים מרכזיים ומעוצבים בקונספט ייחודי כולל: מלון מרקט האוס ביפו השוכן במבנה היסטורי, מלון פבריק בנחלת בנימין המעוצב בסגנון נקי ואורבני, מלון בקסטייג' צמוד כיכר דיזנגוף המעוצב בהשראת אמנויות הבמה, מלון 65 היוקרתי בשדרת רוטשיחד התוססת.
חבילת התארגנות כלה כוללת 2 לילות של לילה לפני וביום באירוע. החבילה כוללת פינת איפור נוחה ומאובזרת, כניסה חופשית לספקים, בחדר אירוח לך ול-2 מלוות, יין ללא הגבלה,פירות העונה או גבינות בוטיק לבחירה, מצלמת פולארויד עם פילם במתנה, מארז טיפוח יוקרתי מבית המותג 417 (בשווי 299 שקל). כמובן ארוחת בוקר זוגית וגם עיסוי שתוכלי לפנק את הלווה או להתפנק עם בעלך אחרי ליל חתונה סוער.
מחפשים מלונות בוטיק לאירועים ואירוח? הכירו את מלונות אטלס!

[צילום: רשת מלונות אטלס]
תאריך:  09/06/2024   |   עודכן:  09/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il