X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עמיטל נדלן, חברה רומנית בשליטת אנשי העסקים טל שחר ועמית מיטל פועלת ברומניה מזה שנתיים הן בתחום רכישות קבוצתיות של דירות ללקוחותיה הישראלים והן בתחום ארגון קבוצות לרכישת נכסים מניבים. ממש בימים אלה עומדת החברה לקראת רכישת נכס מניב נוסף במרכזה של בוקרשט יחד עם קבוצת משקיעים ישראלית. טל שחר מנכל משותף ובעל החברה מבהיר: מדובר בהזדמנות אמיתית לרכישת נכס מניב במיקום הכי טוב בעיר.
רומניה - מרכז נדלן ופיתוח בצמיחה
רומניה, ארץ נרחבת במזרח יבשת אירופה, מזמינה הזדמנויות משקיעים מפתות בתחומי עניין מגוונים. עם אוכלוסייה של כמעט 20 מיליון נפשות, כלכלה צומחת וחברוּת באיחוד האירופי ובנאט"ו, המדינה מהווה בסיס איתן ליציבות ולביטחון באזור. כיום, רומניה נחשבת יעד פופולרי להשקעות זרות.
בימים אלו, רומניה מצטרפת לאמנת שנגן - אמנה שתאפשר לתושביה לנוע בחופשיות בין מדינות החברות ללא צורך בבידוק דרכונים. צעד זה צפוי להגביר את הסחר והקשרים העסקיים עם שאר חברות האיחוד, ולתת דחיפה נוספת קדימה לפיתוח הכלכלי של רומניה.
במקביל בוקרשט מתפתחת באופן מדהים, כניסת רומניה למדינות שנגן, העמקת השקעות, כניסת חברות הי טק למדינה ועודף ביקוש על היצע גורמים לעלייה במחירים וכדאיות ההשקעה בעיר רק עולה בקביעות.
ענף הנדל"ן ברומניה מציע הזדמנויות משמעותיות עבור משקיעים זרים. מחירי הדיור והמשרדים במדינה עדיין נמוכים באופן יחסי לעומת מדינות מערב אירופיות אחרות, מה שמאפשר פוטנציאל רווחי לצמיחה עתידית. במקביל, תשואות ההשקעה בנדל"ן ברומניה גבוהות במיוחד ועומדות על 7%-10% - רמה גבוהה בהרבה מהממוצע ביבשת.
בנוסף, בשנים האחרונות הגיעו חברות רב-לאומיות רבות לרומניה והקימו מרכזי פיתוח בתחום ההיי-טק, משום שהמדינה מציעה כוח אדם מיומן במחירים תחרותיים.
על-מנת לעודד השקעות זרות, רומניה מעניקה תמריצים כלכליים שונים כמו הטבות מס והקלות רגולטוריות. בצירוף היציבות הכלכלית, הצמיחה המהירה והאוכלוסייה הצעירה, כל אלה הופכים את רומניה ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור משקיעים מחו"ל.כל אלה יחד עם אהדה אמיתית ברומניה לישראלים מהווים סיבה מצוינת להשקעה אומר טל שחר
כאמור, ממש בימים אלה מתעדת החברה לרכוש בקבוצת משקיעים נכס המצוי בלב העיר, הנכס מושכר בשכירות ארוכת טווח ומניב תשואה מינימאלית של מעל 8% החל ממועד רכישתו.
מנכ"ל החברה, עו"ד טל שחר מסביר כי עסקה כמו זו שהחברה מקדמת בימים אלה היא בגדר הזדמנות בעיקר בגלל שבעיר אין כמעט סחורה בשוק המסחרי, בין היתר בשל סביבת ריבית גבוהה.
כמו תמיד אנחנו מלווים את המשקיעים שלנו משלב בדיקת העסקה משפטית, תכנונית מיסויית, ליווי במשא-ומתן, הכנת שמאות לרכישה, חתימת הסכם רכישה ולאחריו ניהול בנכס השכרתו ומימושו בעתיד ברווח וכך נעשה גם הפעם!
אצלנו המשקיעים מרווחים וגם יכולים לישון בשקט מבהיר מנכ"ל החברה

תאריך:  10/06/2024   |   עודכן:  10/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il