X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על רקע הרבעון הרביעי החלש, נסיון בזק בינלאומי למכור את אחזקתה בוואלה וההודעה המפתיעה על עזיבתו הקרובה של המנכ"ל - וואלה רושמת רווח נקי של 5 מיליון ש"ח ברבעון הראשון
▪  ▪  ▪

על רקע הניסיון של בזק בינלאומי למכור את אחזקתה בוואלה וההודעה המפתיעה על עזיבתו הקרובה של מנכ"ל החברה, אילן ישראלי - מפרסמת היום וואלה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של 2006.
אחרי שהרבעון הרביעי של 2005 היה רבעון חלש, שסימן עצירה בצמיחה העקבית של החברה, חוזרת וואלה להציג שיעורי צמיחה ברבעון הראשון של 2006.
ההכנסות של וואלה ברבעון הראשון של 2006 הסתכמו בכ-24.04 מיליון שקל, גידול של כ-12% בהשוואה להכנסות ברבעון הרביעי אז הן קטנו בכ-5% ביחס לרבעון הקודם. בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005 צמחה וואלה בכ-10 מיליון שקל בהכנסות. הרווח הגולמי של וואלה ברבעון הראשון הסתכם בכ-16.03 מיליון שקל, בהשוואה לכ-9.2 מיליון שקל ברבעון המקביל - צמיחה של כ-75%.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון של 2006 בכ-4.9 מיליון שקל, ושיקף אף הוא שיפור במגמה בהשוואה לרבעון המסיים של 2005, אז קטנו הרווח הגולמי והתפעולי בכ-5%. הרווח התפעולי הרבעון גדל כמעט פי ארבעה בהשוואה לרווח ברבעון המקביל. גם שורת הרווח הנקי מצביעה על שיפור נוסף הרבעון לכ-5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי ברבעון הרביעי של 2005 שהסתכם בכ-4.2 מיליון שקל בדומה לרבעון השלישי של 2005. ברבעון המקביל הסתכמה השורה התחתונה בדו"חות וואלה בכ-1.2 מיליון שקל.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה, מציין כי "ההצלחה הגדולה ברבעון הנוכחי מלמדת שוואלה מצליחה לצמוח אף מעבר למגמת הצמיחה בשוק, וכי מגמת ההתחזקות והצמיחה שלה בכל הפרמטרים איתנה מעל לכל ספק. רבעון השיא הוא תוצאה של הצלחתנו להשיג הסכמים אסטרטגיים עם מפרסמים מובילים במשק, לצד מגמת ההתחזקות במספר הגולשים בפורטל".
ההכנסות מפעילות המסחר האלקטרוני של וואלה צמחו ברבעון הראשון של 2006 בכ-52% לעומת התקופה המקבילה. הגידול מוסבר בוואלה בפעילות של מיזם וואלה טורס, הפועל בתחום התיירות המקוונת, בגידול בנפחי תנועת המשתמשים ברשת האינטרנט, ובגידול ברכישות המבוצעות על ידי משתמשים.
הכנסות וואלה מפעילות הפורטל ברבעון הראשון של 2006 הסתכמו בכ-20.5 מיליון שקל, צמיחה נאה בהשוואה להכנסות שהסתכמו מהפורטל במהלך 2005 כולה - כ-61 מיליון שקל, כששיעור הרווח הגולמי מהפעילות מסתכם ביותר מ-70%. ההכנסות מסחר אלקטורני הסתכמו ברבעון הראשון של 2006 בכ-3.45 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. ב-2005 כולה הסתכמו ההכנסות מפעילות המסחר האלקטרוני ב-14.1 מיליון שקל ושיעור הרווח הגולמי מפעילות זו גבוה מכ-40%. לוואלה יותר מ-1.6 מיליון משתמשים מדי חודש בתיבות הדואר.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של וואלה הסתכם ברבעון הראשון של 2006 בכ-3.8 מיליון שקל, לאחר שהוא הסתכם ב-2005 כולה ב-12.8 מיליון שקל. ב-2004 הוא עוד הסתכם בכ-2.7 מיליון שקל בלבד.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
במשך תקופה ארוכה מלווים חיילי צה"ל קבוצות של תלמידים פלשתינים בדרכם אל בתי הספר    התלמידים והחיילים מותקפים באבנים ובאלימות פיזית    המתנחלים אף ניסו לשסות בהם כלב
מירב לוי
הפרס מוענק לפרופ' אליאור על תרומתה לחקר המחשבה המיסטית ביהדות    פרסמה מעל עשרה ספרים ומעל 70 מחקרים מקצועיים ומשמשת כיועצת נשיא האוניברסיטה העברית למעמד האישה
הדר פרבר
שלוש מכוניות תופת התפוצצו    קריאות לרה"מ בריטניה להתפטר בעקבות התרסקות מסוק צבאי בעירק
אורון חדי
ועדה מיוחדת בראשות השופט (בדימ.) יעקב טירקל גיבשה המלצות חדשות הנוגעות לדיני הירושה    בין החידושים: צוואה בוידיאו ומניעת ירושה ממי שגרם למות המוריש    וגם: נישואים "על הנייר" לא יזכו אוטומטית בירושה
יפעת גדות
חוקרים הכינו תמציות משום טרי והוסיפו תמציות אלו לתאי סרטן הכבד של בני אדם    לאחר 48 שעות, גילו החוקרים כי אחוז אחד של תמיסה של כל תמצית שום נמצא כמדכא את גדילת הגידול לגמרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il