X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בצה"ל מוקירים את יתומי צה"ל
בהיכל התרבות התקיים ערב הוקרה מיוחד בצה"ל מטפלים בכ- 800 יתומים ויתומות

בהיכל התרבות בתל אביב התקיים (ב', 22.5.06) אירוע מיוחד, לראשונה, כהוקרה ליתומי צה"ל. הרמטכ"ל, חברי פורום מטכ"ל ועוד עשרות מפקדים בצה"ל, פינו את זמנם ונפגשו לערב מיוחד עם כ- 800 יתומי צה"ל בגילאי שנה עד 21.
אל"מ דפנה הררי, ראש מחלקת נפגעים בצה"ל סיפרה ל- Nfc, על האירוע המיוחד: "עד היום שי הרמטכ"ל ליתומי צה"ל חולק למשפחות על-ידי קצינות וקציני הנפגעים המבקרים בבתים". היא מספרת, כי הרמטכ"ל הנוכחי, רב-אלוף דן חלוץ, החליט, במועד כניסתו לתפקיד לערוך ערב הצדעה ליתומים.
"ערכנו תוכנית מיוחדת לערב הזה. יופיעו אמנים שונים ותוכנית אמנותית. לפני האירוע כל מפקד חיל יעניק ליתומים שי מיוחד". עד כה צה"ל נהג להעניק ליתומים פסלים, מגני הוקרה ומתנות דומות, אך השנה הוחלט להעניק ליתומים מתנות "שימושיות יותר". "החלטנו להעניק להם מתנות מעולם המחשב", מספרת אל"מ הררי, "לקטנים אנו מעניקים מקלדות קומפי והגדולים יותר יקבלו נגני מוזיקה MP3 ומוצרים נוספים".
היא מספרת כי בקרב היתומים ומשפחותיהם ישנה הענות רבה ומרבית המשפחות הגיעו לאירוע, בינהם גם יתומים מהעדה הדרוזית והבדואית.
בצה"ל מטפלים במעט פחות מ- 800 יתומים ויתומות. צה"ל מעניק סיוע לכלל הילדים מגיל -0- ועד 21, לאחר השיורת הצבאי. בצה"ל יתומים מאב וכן יתומים מאם, לרוב האם נפטרה ממחלה, תאונת דרכים וכן ישנם מקרים של אימהות אשר נפטרו במהלך השירות הצבאי בפיגועי איבה.
"יתום מלווה על-ידי צה"ל מינקות ועד גיל 21. מדובר בליווי לאורך כל השנה כאשר ערב ההוקרה הוא שיא הפעילות. אנחנו יוזמים כל קיץ קייטנה לאלמנות וליתומים במתקן בגבעת אולגה, אירועי בר מצווה ליתומים ומלווים אותם לקראת ובמהלך הגיוס, מאחר שזו נקודה קריטית", היא מוסיפה.
קצינים רבים הגיעו הערב להיכל התרבות כדי לחלוק כבוד והוקרה ליתומי צה"ל. "יש נכונות רבה בקרב כל קציני צה"ל להשתתף באירוע. למרות שלא הייתה חובת נוכחות כולם הגיעו", אמרה אל"מ הררי וציינה כי בצה"ל מעוניינים להפוך את ערב ההוקרה למסורת רבת שנים.

תאריך:  22/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
המפקח על הבנקים: הרכיבים העיקריים והעקרוניים של ההסדרים, שנקבעו בעסקת החבילה, אינם נושאים אופי ארעי, ואין סיבה שיבואו לידי סיום    מבהיר: לפיקוח על הבנקים לא הגיעה כל פניה לשינוי בעמלות, ולא ידוע לנו על כוונה כזאת
עומר שיקלר
זהו עידכון כלפי מעלה לעומת התחזית שפורסמה בחודש פברואר, שהייתה 4.1%    השר הירשזון: הצמיחה לה אנו עדים היום הינה תוצאה של יישום מדיניות כלכלית ברורה ועקבית
רונן ליבוביץ
חברי הכנסת ממשיכים לעבוד ומגישים הצעות חוק רבות    הנה לדוגמא מספר הצעות חדשות שהונחו על שולחן הכנסת
אריאל שמידברג
זאת על-מנת לתקן במעט את הנזק שנגרם בעקבות פרסום הקריקטורות של הנביא מוחמד בעיתון דני והמשבר שהן עוררו
ברוך לוי
חברות ענק מכל רחבי העולם תגענה לישראל לקראת שבוע "ביומד ישראל" במטרה ליצור שיתופי פעולה עם חברות מתעשיית מדעי החיים הישראלית    ברבע הראשון של השנה גדל יצוא ענף מדעי החיים ב- 31%, והסתכם ב- 950 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il