X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

כחלק מטרנד הבריאות אותו מובילה מחלבת טרה מועשרת קטגוריית משקאות החלב לילדים בסידן + ויטמין D ומהווה המשך למהלכים של העשרת קטגורית החלב, מעדני הילדים, הגבינות והקוטג'.
את הפנייה הסגמנטאלית לילדים משלימה אריזת קרטונית 225 מ"ל בשילוב דמויותיהם המצוירות של דמויות טום וג'רי, שמעניקה נוחות מקסימאלית בפתיחה, ומאפשרת שימוש חוזר.
טרה משקיעה במהלך כ- 250 אלף דולר.
מחלבת טרה ממשיכה לחדש ולרענן ומובילה בימים אלה מהלך מרכזי בו היא מתמקדת בקטגוריית משקאות החלב לילדים. במסגרת המהלך, בהשקעה של כ- כ- 250 אלף דולר משיקה טרה את הדור הבא בעולם השוקו - קרטונית שוקו באריזה אישית אשר מחליפה את השוקו בשקית. כמו כן משיקה טרה אריזות משקאות חלב משפחתיות בקרטון 2 ליטר המחליפות את כדי הפלסטיק ומעניקה פג תוקף ארוך יותר משמעותית של 28 יום.
טרה מציגה חדשנות גם בקטגורית משקאות החלב כחלק מטרנד הבריאות אותו היא מובילה. טרה העשירה גם את משקאות החלב לילדים בסידן + ויטמין D במהלך הממשיך ומשלים את קטגוריות החלב, מעדני הילדים, הגבינות והקוטג'.
42% מקצובת הסידן היומית המומלצת לילדים:
טרה הצליחה להעשיר את משקאות החלב לילדים בטעמי שוקו ובננה בסידן + ויטמין D, הודות לנוסחה ייחודית שפיתחה לספיגה טובה ויעילה של הסידן. כמות הסידן באריזת משקה של 225 מ"ל הינה משמעותית ומהווה כ- 42% מכמות הסידן היומית המומלצת לילדים בגילאי 4-8.
במהלך זה פונה טרה לילדים בגילאי 4-8 ומשיקה עבורם לראשונה אריזה ייחודית וחדשנית - קרטונית 225 מ"ל עם פקק המאפשר פתיחה חוזרת. על הקרטונית האישית מככבים דמויותיהם האהובות של טום וג'רי, המובילים גם את עיצובי מעדני החלב לילדים של המחלבה.
איכות וטריות- מעל הכל
טרה מביאה בשורה גם בכל הקשור לטריות ואיכות המוצרים עם אריזות קרטון חדשות המציעות חיי מדף כפולים של כ- 24-28 יום (לעומת 12-14), פועל יוצא לתהליך ייצור חדשני המבטיח שמירה מרבית על סטריליות בכל תהליך הייצור.
הראל חייקין סמנכ"ל שיווק טרה: "מחלבת טרה בחרה להשיק מוצרים חדשים עם תוספות בעלות תרומה תזונתית הפונה למכנה משותף רחב ביותר. במהלך הנוכחי פונה טרה לעולמם של הילדים ומעניקה להורים ולילדים סדרה של מוצרים טעימים, אהובים ובריאים מהם ניתן ליהנות באופן יומיומי. טרה מציעה את משקאות החלב החדשים בקרטוניות אישיות ברמת מחיר דומה לזה של השקיות".
שלי בכר אברהם, מנהלת תחום בטרה: "המהלך שלנו משלב הנאה לילדים עם ערכי בריאות החשובים לאימהות. סידן חיוני לגדילה ולצמיחה. לכמות הסידן הנצרכת בגיל הילדות השפעה גדולה על מסת העצם העתידית. כמו כן, הסידן משמש גם לבנייה ולהגנה על השיניים מפני התפתחות עששת. שילוב של ויטמין D חיוני לספיגה יעילה יותר של הסידן בגוף, והעברתו התקינה לתאים. בחרנו לשלב את דמויותיהם של טום וג'רי מאחר ואלו הן דמויות אהודות על הילדים ועל ההורים כאחד. טום וג'רי אהודים על בנות ובנים ומתאימים לקהלי היעד של ילדים צעירים. למרות שטום וג'רי הם דמויות דינמיות וקופצניות, הם תמיד מעבירים גם מסרים חינוכיים סמויים, ולפיכך מתקבלים באהדה גם בקרב ההורים".
קטגוריית משקאות החלב נאמדת בכ-350 מיליון ש"ח בשנה על-פי נתוני סטורנקסט, ומתחלקת לשקיות, מארזים משפחתיים ובקבוקים/קרטוניות לשימוש אישי.
טרה שולטת על כ-5% מקטגוריה, כאשר שקיות השוקו מגלגלות כ-127 מיליון (36.5%) מהקטגוריה. המארזים המשפחתיים מגלגלים כ-133 מיליון ש"ח (כ-38% מהקטגוריה) ואילו המארזים האישיים מגלגלים כ-91 מיליון ש"ח (כ-26% מהקטגוריה).
מחירים מומלצים לצרכן:
קרטונית שוקו 225 מ"ל מועשר בסידן + ויטמין D - 2.04 ש"ח
קרטון שוקו 2 ליטר מועשר בסידן + ויטמין D - 14.7 ש"ח.

תאריך:  28/05/2006   |   עודכן:  28/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il