"רבלון -ישראל" עולה ב-1 ביוני, בקמפיין מסיבי להשקת המייק אפ החדש "colorstay soft flex" בתקציב של 2.5 מיליון שקל, הכולל קמפיין טלוויזיה בערוץ 10 ובערוץ 2 בעלות של 1.5 מיליון שקל וקמפיין עיתונות ארצית נרחב בעלות של 800 אלף שקל. כמו כן, יערכו פעילויות קד"מ להתנסות במייק אפ בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ.
הקמפיין בכיכובה של האלי ברי, הפרזנטורית של רבלון מזה 10 שנים המציגה במלוא יופיה האקזוטי את תועלות המייק אפ, יעלה בימים הקרובים בפרסום עצמי שהותאם לישראל על-פי האסטרטגיה העולמית של "רבלון".
הקמפיין צולם בדצמבר 2005 בלופט במנהטן, שם ברי צילמה סרט באותה תקופה עם ברוס וויליס. בימים אלה ניתן לראות את האלי ברי מככבת בתפקיד הנשי הראשי בסרט Xמן לצד ג'ין הקמן.
המייק אפ של "רבלון" עמיד ל-16 שעות ללא הרגשת "מסכה", מותאם לפי סוג עור ומוצע ב-13 גוונים שונים של בז'.