ב - 1 ליוני יוצא מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז במסע פרסום רחב בישראל במסגרת השקה בינלאומית של סדרת גלוסים חדשה- גלאם שיין קריסטלס, המעניקה לשפתיים אפקט ראי באמצעות נוסחה חדשנית.
מובילת הקמפיין היא השחקנית ההוליוודית והדוגמנית סקרלט ג'והנסון, הדוברת החדשה של לוריאל פריז שתככב גם בקמפיין בישראל.
הקמפיין יעלה בחודש יוני למשך שבועיים והוא יכלול קמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10, בשיתוף עם רשת סופר פארם, שלטי חוצות בפריסה ארצית, ופעילות קידום מכירות מאסיבית שתכלול בין השאר שילוט בנקודות המכירה, קניונים וחניונים.
סיסמת הקמפיין: "הפכי את השפתיים לראי"
במהלך חודש יוני 2006 יתקיים מבצע בו תינתן הנחה על סדרת הגלוסים החדשה גלאם שיין קריסטלס ועל מוצרי האיפור של לוריאל פריז.
סדרת הגלוסים גלאם שיין קריסטלס, מעניקה לשפתיים אפקט ראי באמצעות הנוסחה החדשנית של מיקרו-קריסטלים רבגוניים- הישג טכנולוגי נוסף של לוריאל פריז.
המיקרו-קריסטלים מסודרים במבנה רב שכבתי מנצנצים וקולטים טוב יותר את האור ומפרקים אותו למגוון השתקפויות מרשימות. התוצאה: שפתיים מבריקות בצבע נוצץ שאי אפשר לעמוד בפניהן!!
בסדרת גלאם שיין קריסטלס קיים חידוש נוסף, מקלון מריחה, פטנט רשום, שהוכנס לרגל השקת הסדרת החדשה לכל סדרות הגלוסים גלאם שיין. האפליקטור מעוצב בצורת לב , המאפשר לצייר בצורה מושלמת את קווי המתאר של השפתיים ולעטוף אותן בברק של ראי יוצא דופן.
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.