פורטל האינטרנט התיירותי "אקספדיה" יחל בשיווק ישיר של ישראל כיעד תיירותי למיליוני גולשים ברחבי העולם.
כניסת אקספדיה לישראל היא תוצאה ישירה לפעילות משרד התיירות שהוביל בשנת 2005 קמפיין פרסומי אטרקטיבי לשיווק ישיר של ישראל בפורטל האינטרנט.
באתר האמריקני יוכלו גולשים מרחבי העולם לקבל מידע על חבילות תיור בישראל, השכרת כלי רכב, אתרי בילוי ופנאי, בתי מלון טיסות ועוד.
שר התיירות יצחק הרצוג צופה כי הכללת ישראל באקספדיה תביא לגידול של ממש בתיירות לישראל כבר בשנה הבאה.