X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית, העניק אישור לשיווק חיסון נגד סרטן צוואר הרחם בישראל מתגלות מדי שנה כ– 180 נשים החולות בסרטן זה
▪  ▪  ▪

ה– FDA, מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית, הודיע אמש (ה', 8.6.06) על מתן אישור מהיר לשיווק חיסון נגד סרטן צוואר הרחם. החיסון נקרא גרדסיל (Gardasil) והוא מיוצר על-ידי חברת מרק.
ביום ה- 7.2.06 אישר ה- FDA את השימוש בחיסון. ועתה כאמור, ניתן לחיסון אישור לשיווק התרופה לציבור.
נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן אמר בעקבות מתן אישור השיווק, כי המחקר בתחום הסרטן מניב תוצאות מרשימות המהוות בשורה מעודדת לכל מי שנאבק במחלות הסרטן. לדבריה, המהלך לרישום מהיר של החיסון מוכיח כמה חשוב לרשום במהירות גם בישראל את החיסון "על-פי אמות מידה מתקדמות וברוח הזמן".
עינבר ציינה עוד, כי "חשוב מאוד שלכל הנשים בישראל, בריאות וחולות יינתן הטיפול הטוב ביותר שהמדע הוכיח כיעיל לטיפול או למניעה".
בישראל מתגלות מדי שנה כ– 180 נשים החולות בסרטן צוואר הרחם, רובן כתוצאה מנגיף הפפילומה האנושי שחיסון זה נועד למגר אותו. סרטן צוואר הרחם גורם לכ- 290,000 מקרי מוות בכל העולם, כל שנה.
מיליוני בני אדם בעולם כולו נדבקים ב-HPV, שזוהה כגורם לסרטן צוואר הרחם, גידולים טרום סרטניים, גידולים שפירים צוואריים ויבלות באברי המין.
HPV הוא וירוס נפוץ מאוד, המועבר בדרך כלל בעת קיום יחסי מין, ועלול להשפיע על תאי צוואר הרחם. וירוס זה אומנם יימצא אצל רוב הנשים בשלב כלשהו בחייהן, אך לרוב יושמד על-ידי המערכת החיסונית מבלי שתהיה עדות לקיומו.
סוגים מסוימים של הווירוס עלולים לגרום להופעת יבלות באיברי המין, וסוגים אחרים עשויים לגרום ל-CIN בתאי צוואר הרחם. הווירוס עלול להישאר בגופן של חלק מהנשים למשך מספר שנים, ואצל אחדות מהן עלול ה-CIN, אם לא יטופל, להתפתח לסרטן.
התופעה הנפוצה ביותר של סרטן צוואר הרחם היא דימום לא סדיר, כמו דימום בין מחזורי וסת או דימום לאחר קיום יחסי מין. לעתים קרובות מופיעות גם הפרשות בעלות ריח חזק מהנרתיק, ואי-נוחות במהלך קיום יחסי מין. תיתכן גם הופעת דימומים חדשים בנשים שמחזור הווסת שלהן נפסק.

תאריך:  09/06/2006   |   עודכן:  09/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מחירי-שיא הושגו בשבועות האחרונים לדירות יד שניה בירושלים    דירת 4 חדרים מפוארת ברמת גן נמכרה ב- 376 אלף דולר
מתי טוכפלד
56% מהציבור הישראלי נגד תוכנית ההתכנסות, כך עולה מסקר 'הארץ- דיאלוג'    37% בלבד תומכים בתוכנית    רק 35% מהציבור מביעים שביעות רצון מתפקודו של ראש הממשלה עד כה
עומר שיקלר
נבחרות של 32 מדינות עולות השבוע על כר הדשא בחגיגת הספורט הגדולה של הקיץ    בליל שבת: גרמניה - קוסטה ריקה ופולין - אקוודור
רונן ליבוביץ
ח"כ כהן מבקש לחקור האם ראש הישיבה התיכונית בקריית ארבע העלה על נס על החייל שהתאבד השבוע בתוך מסגד באזור ג'נין לאחר שירה לכל עבר
אלעזר לוין
החברה, בשליטת קובי מימון, סיכמה אמש, תוך מספר שעות, עיסקת-בזק    אבל: יתכן שמישור ופילגר יתנגדו לעיסקה וינסו לטרפד אותה    הרכישה מותנית באישור האסיפה הכללית של נצבא התנחלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il