X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מבדיקה שערכה התאחדות סוכני הנסיעות בישראל האלטרנטיבה - לצאת לחופשה בחו"ל בארץ - הישראלים מעדיפים צימרים התאחדות המלונות בישראל: הסקר מטעה
▪  ▪  ▪

ממצאי סקר חדש שערכה התאחדות סוכני הנסיעות בישראל צריכים להדליק נורות אדומות בקרב המלונאים בישראל. מהבדיקה שערכה ההתאחדות, עולה כי הישראלים מעדיפים לבלות את חופשתם בחו"ל על-פני לבלות אותה בישראל בשל המחירים הגבוהים של המלונות בארץ.
מהסקר עולה, כי כמחצית מהציבור בישראל ציינו שמחירי בתי המלון בארץ השפיעו במידה רבה על החלטתם להעדיף חופשה בחו"ל על החופשה בארץ.
על-פי הסקר ההשפעה היתה משמעותית במיוחד בקרב אלו שהתכוונו לצאת לחופשה קצרה בחו"ל (עד 4 ימים), לעומת אלו שהתכוונו לצאת לחופשה ארוכה ועליהם מחירי המלון לא השפיעו.
ממצאי הסקר מעידים כי חלה עלייה בקרב ההזמנות לצימרים בצפון לעומת בתי מלון בהשוואה לסקר שנעשה ב- 2005. ב- 2006 63% מהציבור ציין כי בכוונתו להזמין בית מלון במסגרת החופשה לעומת 51% ב- 2006. 17% ציינו ב- 2005 כי בכוונתם לצאת לצימר לעומת 22% בשנת 2006.
מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, טובה פינטו מסרה בתגובה לממצאי הסקר:" הסקר שערכה התאחדות סוכני הנסיעות לגבי חופשות בישראל בקיץ 2006 מוטעה ומטעה. עורכי הסקר יצרו במכוון הטעיה פסיכולוגית, כאשר שאלו את הישראלים המתכננים נסיעה לחו"ל האם מחירי המלונות בארץ השפיעו על החלטת נסיעתם.
באופן טבעי, התשובה על שאלה זאת היא חיובית, שכן קל להאשים את מחירי המלונות בארץ כדי להצדיק נסיעה לחו"ל.
בפועל ענו 66% מהנשאלים כי אין קשר בין נסיעתם לבין מחירי המלונות. משום מה, בחרו סוכני הנסיעות ולהתבסס בהודעתם על המיעוט של 33%.
בהתאחדות המלונות בישראל מודעים לכך שלמחיר המלון יש משקל בקביעת יעד החופשה. בהתאם לכך, קוראת ההתאחדות לישראלים להיות "צרכנים חכמים" ולערוך בדיקות והשוואות מחיר בין מלונות שונים. בסופו של דבר, כל נופש יודע כי בחישוב עלויות כולל יש יתרון לתכנון חופשה בישראל. כאשר מוסיפים את עלויות הטיסה, האגרות, ההוצאות השונות בחו"ל אין ספק כי חופשה בישראל היא זולה וזמינה יותר.
התאחדות המלונות בישראל קוראת לישראלים לבדוק, בין היתר, גם מחירים של מלונות עממיים יותר בארץ, שמטבע הדברים מחיריהם נמוכים משמעותית משל מלונות היוקרה. בעקרון בארץ יש "מלון לכל כיס".

תאריך:  11/06/2006   |   עודכן:  11/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש הראה כי תמצית מהצמח מכילה חומר שעשוי להשפיע על תפקוד לקוי של הלבלב במצב של סוכרת
יואב יצחק
הממשלה אישרה את מינויו למרות התנגדות שרי העבודה שדרשו למנות את השר אופיר פינס לתפקיד זה    שלום שמחון ובנימין בן-אליעזר, שטענו כי אינם יכולים לפסול אישית את בר-און, נעדרו מישיבת הממשלה בעת ההצבעה
אורון חדי
רוסלן חיימוב סבר כי מתוקף תפקידו כראש המשפחה "מותר לו להשתמש בכוח על-מנת לחנך את כל בני המשפחה, כולל אשתו"    השופט משה אלטר סבר אחרת ולמרות החינוך הקווקזי שקיבל הבעל שלח אותו לרצות עונש מאסר בפועל    "עסק לנו עם אדם אלים,שאינו רואה כל פסול בהתנהגותו האלימה", כתב אלטר בגזר הדין
יפעת גדות
מנדלה ריצה את עונשו בכלא כ-27 שנים, עד לשנת 1990    במהלך תקופת מאסרו הפך לסמל המאבק באפרטהייד ושמו התפרסם בעולם כולו
ענבל אביב
רה"מ הגן על כבודו של צה"ל אל מול התגובות החריפות    הנגבי: אם יתברר כי החמאס עומד מאחורי ההתקפות על ישראל אפילו איסמעאיל הנייה לא יהיה חסין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il