X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרפאת קשר
▪  ▪  ▪

הילד לא מממש את הפוטנציאל שלו? המורים התייאשו? ההתמודדות היום יומית, בבית ומחוצה לו, עם ילד בעל הפרעת קשב וריכוז, מתישה את ההורים והסביבה? התקוטטויות בלתי פוסקות עם האחים? מתח תמידי בין ההורים? ההורים נותרים חסרי אונים? בשל כל הסיבות הללו ועוד מועברות במרפאת "קשר" סדנאות להורי ילדים עם הפרעת קשב וריכוז - ADHD. מדובר בהורים לילדים ומתבגרים.
מרפאת "קשר" בחיפה, הינה מרפאה רב תחומית ייחודית, אשר אין דומה לה בכל אזור הצפון - חיפה והקריות, מישור החוף, הגליל והעמקים, לאבחון הפרעות קשב וריכוז (ADHD) בילדים ובמבוגרים.
המרפאה מציעה לקהל לקוחותיה קשת רחבה של טכניקות לסיוע ולהתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז וזאת בעזרת צוות מטפלים מיומן ורב תחומי. מרפאת "קשר" מנוהלת על-ידי ד"ר בועז רפפורט M.D. - מומחה ברפואת ילדים, רופא להתפתחות הילד ובקיא ב- ADHD.
בסדנת ההורים במרפאת "קשר", עוברים ההורים מספר שלבים: לומדים מהי הפרעת קשב וריכוז ADHD, גורמיה, השפעותיה על התנהגות הילד, השפעותיה על מבטנו ומבט הסביבה על הילד. נלמד לחיות איתו ובעיקר לסלוח לילדנו, לנו ולסביבה. ההורים יביטו ב"מראה", ילמדו להכיר את עצמם, את הטמפו שלהם (הנרכש והמולד). כמו כן ילמדו ההורים את החוזקים והחולשות של ילדיהם, את הצרכים והרצונות שלהם ואת אלה של בני המשפחה האחרים. יוצבו להורים מטרות ויעדים ברי השגה לעצמם ולילדיהם. ההורים ילמדו להיות מנחי הדרך של ילדיהם, הנשענים על ערכים, חוקים ואמונות הקיימים במבנה בכל משפחה רגילה. הכלים להתמודדות אותם ירכשו ההורים בסדנא ישמשו אותם בדרך יעילה בבית ומחוצה לו.
המצאות הכלים המתאימים להתמודדות ההורים עם ילד בעל הפרעת קשב וריכוז תאפשר להם להגיע לתוצאות כגון: שיפור הדימוי העצמי של ילדינו: "אני מבין ומובן", שיפור הדימוי העצמי שלנו כהורים: "לשלוט במצב ולא בילד", תחושת ההישג והסיפוק של בני המשפחה: "אני יכול ואני מצליח", שיפור האקלים המשפחתי: "כשאני מבין אני שקט יותר".
במהלך סדנת ההורים במרפאת "קשר" יעלה שוב ושוב המוטו: מדובר בילד עם קושי ולא ילד קשה, ולכן, בהורות שלנו עלינו להפריד בין הבעיה שמשתלטת על חיינו לבין הילד. בסדנא מתאפשר להורים לשנות זווית ראיה על הילד ולראות אותו באור אחר ובעיקר לקבל כלים להתמודדות מוצלחת יותר עם הילד, עם הבעיה והשפעותיה הנרחבות. לעבודה בקבוצה יש אלמנט חווייתי של שותפות, הפריה הדדית, שייכות, תמיכה וסיעור מוחות. ויחד עם זאת הדרך לא קלה.
תהליך העבודה דורש קבלה, פתיחות, מודעות, והתמדה שיביאו אותנו לבשלות לשינוי. ואלה דורשים השקעת זמן, מחשבה ואנרגיה. הסדנא מוגבלת לעד עשר משפחות, בת 15 מפגשים בני שעתיים כל אחד. מתוכם: 10 מפגשים עם ורד שחף גולן, מנחת קבוצות ל"הקניית כלים להתמודדות עם ADHD" מזה מספר שנים, 2 מפגשים עם אריה טבעון, פסיכולוג קליני ומטפל משפחתי, 2 מפגשים עם ד"ר בועז רפפורט, מומחה ברפואת ילדים, רופא התפתחותי ומנהל מרפאת "קשר" ומפגש אחד עם השחקנית שלומית רון.
עלות: לזוג 150 שקלים X 15, ליחיד 90 שקלים X 15.

תאריך:  14/06/2006   |   עודכן:  14/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il