X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חיל האוויר הפציץ מטרות רבות במהלך הלילה תקף חוליית מחבלים שניסתה לפגוע בחיילי צה"ל בדרום הרצועה קסאם פגע בתחנת ממסר ברצועה - חלקים ברצועה הוחשכו
▪  ▪  ▪
פעילות החיילים בדהרייה [צילום: דוצ]

   עידן יוסף, עומר שיקלר
אולמרט מעכב הכניסה לצפון הרצועה

   עומר שיקלר
ישראל: שרי החמאס שנעצרו יועמדו לדין

צה"ל ממשיך בתקיפות מהאוויר, הים והיבשה של יעדים שונים וכן של מרחבי, וזאת במסגרת מבצע "גשמי קיץ" ברצועת. ההפצצות נועדו למנוע את העברתו של החייל החטוף, רב"ט גלעד שליט, על-ידי חוטפיו, וכן לפגוע בחוליות טרור והקשורים בפעילות טרור. גם במהלך היום ובערב שבת המשיכו בצה"ל לתקוף מרחבים ברצעות עזה. ההפצצות היו מהאוויר, מהים ומהיבשה.
צה"ל תקף מעט אחרי 22:00 יעד מחבלים של ארגון הפת"ח בדרום רצועת עזה. המדובר במחנה אימונים שבו פועלים גדודי אבו ריש המזוהים עם הפת"ח. התקיפה בוצעה מהאויר, באזור חאן יונס. צה"ל מסר, כי התקיפות נגד יעדי המחבלים יימשכו. מעט אחרי 23:00 תקף חיל האויר יעד של ארגון החמאס ברצועת עזה. זו התקיפה השלישית שביצע צה"ל, מן האויר, במשך הערב.
מעט לפני השעה 17:00 תקפו מטוסי חיל האויר רכב בו נסעה חוליית משגרי קסאם אשר הייתה בדרכה לבצע ירי של רקטות. התקיפה בוצעה בצפון רצועת עזה בסמוך לשכונת סג'עייה. הפלשתינים מדווחים על שלושה נפגעים, חברי הג'יהאד האיסלאמי.
מצה"ל נמסר, כי מדובר בפעולה משותפת של פיקוד דרום וחיל האויר. מטוס של החיל שיגר טילים לעבר רכב ובו חולייה של מספר משגרי קסאמים. הם מדגישים, כי הפעולה הצליחה למנוע שיגור רקטות לעבר שטח ישראל. במהלך היום שוגור מספר רקטות לעבר ישראל.
עדי ראיה פלשתינים סיפרו, כי הטיל ששוגר לא פגע באופן ישיר ברכב, אך התפוצץ בסמוך אליו. לדבריהם, ארבעת יושבי הרכב הספיקו לצאת ממנו אך נפצעו מהתתפוצצות.
במערכת הביטחון מדגישים, כי צה"ל ימשיך לפעול בכל ערוצי הפעולה המבצעיים נגד תשתיות הטרור הפלשתיניות ברצועת עזה על-מנת להשיב את רב-טוראי גלעד שליט בשלום ולהפסיק את פעולות הטרור וירי הרקטות לעבר מדינת ישראל.
לאורך כל היום המשיכו בצה"ל לתקוף בצפון רצועת עזה ובדרומה. בתקיפות בוצעו מהאוויר, מהים באמצעות ספינות טילים ומהיבשה - תותחים ירו פגזים לעבר מרחבים שונים בהם פועלים ארגוני הטרור. ביממה האחרונה נורו לעבר הרצועה למעלה מ- 500 פגזים.

הופצץ משרד שר הפנים הפלשתיני בעזה

System.String[]

צה"ל פועל גם ברחבי יהודה ושומרון;
שני חמושים נהרגו בפעילות צה"ל בשכם

System.String[]

תאריך:  30/06/2006   |   עודכן:  30/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
נשיא מצרים פועל אישית לשחרור החייל    מבקש: "תנו הזדמנות למאמצי התיווך"    קרא לישראל, שדחתה את תנאי החמאס, לתת הזמנות ליוזמת התיווך
אריאל שמידברג
מחקר המתפרסם בבריטניה מגלה כי אם האדם חש כי צופים בו, הוא מתנהג ביתר יושר ובהוגנות מאשר במצב בו הוא איננו חש "תחת מעקב"
אריאל שמידברג
בני זוג הומוסקסואלים המשרתים בחייל האוויר הספרדי צפויים להתחתן בעוד כשלושה חודשים    בני הזוג: "חברינו בחיל קיבלו את רצוננו בטבעיות מלאה. בעבודה כולם ידעו כי אנחנו זוג"
צורית פניגשטיין
הקהילה היהודית במונטריאול מתמודדת עם תופעת אנטישמיות, הניזונה ככל הנראה, גם מהעוינות לישראל. בשנת 2005 אירעו במונטריאול 127 אירועים אנטישמיים, שכללו גם תקיפה פיזית של יהודים ומעשי וונדליזם    על-אף זאת, ההגירה היהודית לעיר נמשכת כסדרה ואף גוברת
עידן יוסף
על-פי הסכם השכר המתגבש, יחזיר כל עובד כמה עשרת אלפי שקלים שקיבל שלא כדין    ההסדר מעורר מחלוקות פנימיות באוצר    הפרשה נחשפה לראשונה ב-Nfc
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il