X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בנדיקטוס ה- 16 מתנגד ל"הפרת הריבונות הלבנונית", וקורא לצה"ל להפסיק את הפעילות האווירית בביירות במקביל: גינה את מתקפת החיזבאללה על חיפה גורמים בוותיקן: "שני הצדדים מפרים את החוק הבינלאומי"
▪  ▪  ▪

קורא לרגיעה, בשם האלוהים: האפיפיור, בנדיקטוס ה- 16, מצטרף לקריאות הרגיעה שהשמיעו מדינות המערב, אך בשונה מעמיתיו, נראה כי הוא ממעיט בהתייחסותו לחיזבאללה, תוך שהוא קורא לישראל להפסיק לאלתר כל פעילות צבאית בשטח לבנון.
"הוותיקן מתנגד נחרצות לכל פעולת תגמול ישראלית, ולכל פגיעה בריבונות לבנון", אמרו היום (ב', 17.07.06) גורמים רשמיים ברומא. בהודעה ששודרה לכלל ציבור המאמינים, אמר הקרדינל, אנג'לו סודאנו, כי "בדומה לעבר, הראייה הקדושה מגנה בכל תוקף את פעילות הטרור, וכך את פעולות התגמול הצבאיות שבאות בעקבותיהן".
לדברי גורמים בוותיקן, זכותה של ישראל להגנה עצמית, "אינה כוללת 'פטור' מכיבוד כללי המשפט הבינלאומי, ובעיקר כאשר עולה הצורך להגן על אזרחים תמימים בערי לבנון". הבוקר, בהתייחסותו הראשונה להידרדרות הביטחונית במזרח התיכון, אמר בנדיקטוס ה- 16 כי הפרתו של ה"חוק והצדק", הם אינם תירוצים למתן סנקציות וזריעת שפיכות דמים. בנאום שנשא מבית הנופש הממלכתי, קרא האפיפיור לחזור לשולחן המשא-ומתן, ללא כל דחייה.
"הגורמים לעימות הפראי הזה, הם למרבה הצער מציאות אובייקטיבית של המשך הפרתם של כללי הצדק והמשפט הבינלאומי. ואולם, לא פעילי הטרור, ולא פעולות התגמול יכולים להצדיק את הפגיעה בציבור האזרחים, אשר מהווים קורבנות של מעשים בלתי צודקים". האפיפיור הביע מורת רוח מפעילות כוחות צה"ל בשמי לבנון, אך במקביל גינה את מתקפת החיזבאללה שהביאה למותם של שמונה בני אדם בחיפה.
"ההיסטוריה הוכיחה", הוא אומר, "כי שום דבר טוב לא ייצא מקונפליקט שכזה". "אני מתפלל", הוא הוסיף, "כי פוליטיקאים ומדינאים אחראיים, יחזרו למסלול ההיגיון ויסייעו לפתוח במסע דיאלוג והבנה". במקביל העלו מספר גורמים בוותיקן, רעיון ולפיו אנשי דת בכירים, מכל קשת הדתות, יגיעו למזרח התיכון בעצמם, תוך ניסיון להביא סוף לסכסוך שמאיים להוביל ל"מלחמה אזורית".

תאריך:  17/07/2006   |   עודכן:  17/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ארבעת החסידים מאוקראינה נפטרו לפני שיד ושם העניקה להם את האות    בטקס ישתתפו הניצולים שיקבלו בשמם את המדליות
מתי טוכפלד
הכנסת התכנסה לשבוע אחרון לפני פגרת הקיץ הארוכה, וחברי הבית עסוקים בקידום מהלכים פוליטיים שונים ומשונים    בקדימה זועמים על הערבים, במרצ זועמים על קדימה ובימין רוצים לבטל את הפגרה
מתן פריידין
במשרד GKH הגו מיזם חדש: מעתה כל עובד שיביא עו"ד שייקלט במשרד יקבל בונוס בסך 3,000 שקלים    בנוסף, יקבל העובד ארוחה זוגית במסעדת יוקרה
הדר פרבר
שבוע שעבר העבירה הנציבות 600,000 אירו, סיוע חודשי לבתי החולים ברצועת עזה
מתי טוכפלד
כך העריך הרמטכ"ל בדבריו לפני חברי וועדת החוץ והביטחון של הכנסת    לדבריו, "עדיין לא ניתן לדעת מה האפקטיביות של הפעולות שלנו. אנו פועלים רק 100 שעות בלבנון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il