X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאומי
▪  ▪  ▪

בנק לאומי ממשיך לתמוך בתושבי הצפון ולקראת סוף השבוע מתכנן הבנק שורה של פעילויות להקלת מצוקתן.
בתאריכים 27.7.06 ו-30.7.06, סגר לאומי את פארק המים בשפיים לפעילות מאורגנת של משפחות עובדי לאומי בצפון, אליה צורפו 200 מלקוחות הבנק בקרית שמונה ו-200 מלקוחות הבנק בקרית-מוצקין. במסגרת הפעילות ייהנו האורחים, חינם אין כסף, מהסעה הלוך ושוב, כניסה לפארק המים, שימוש חופשי בכל מתקניו ובנוסף, ממתנה מיוחדת מלאומי.
לאומי שכר גם חדרי אירוח במכון וינגייט לכ-200 מתושבי נהריה, למשך סוף השבוע הקרוב. סוף השבוע הארוך כולל בנוסף ללינה, גם 4 ארוחות ביום, שימוש במתקני האתר והסעות הלוך ושוב על חשבון לאומי.
מהלכים אלה משלימים שורה של מהלכים בהם נקט לאומי כדי לעודד את רוחם של תושבי הצפון למן היום הראשון ללחימה. לאומי היה הראשון שהגיע אל התושבים עם 10,000 ערכות פנאי ומשחק לילדים, שחולקו במהלך השבועיים האחרונים במקלטי הצפון. מבצע זה, בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח זכה לשבחים ולהוקרה רבה מצד תושבי הצפון וראשי הרשויות המקומיות.
לצד הדאגה להנעים את זמנם של הילדים, דואג לאומי גם למזון לאלה הנזקקים לכך. במבצע בזק נענה הבנק לבקשת ראשי הערים של נהריה ועכו וארגן מבצע "קבלת שבת" לתושבים, היושבים בכ-200 מקלטים ברחבי ערים אלו. עוד נענה לאומי לבקשת ראש עיריית טבריה, והוא מעביר בכל יום שתי ארוחות מלאות לכ-150 קשישים ונכים בעיר.
    המצב החדש הצריך היערכות שונה של הבנק, ולאומי נערך במהירות למצב זה. מוקד השירות לאומיקול (5522
  • ) ממשיך לעבוד במתכונת מתוגברת בכל יום עד השעה 23:00. במוקד יכולים תושבי הצפון לבצע את מרבית הפעולות הבנקאיות ולהתעדכן באופן שוטף על פתיחתם וסגירתם של סניפים (בהתאם להנחיות פיקוד העורף) ועל מסלולי ומועדי הגעת ניידות הבנק הנייד ליישובי הצפון השונים. בניידות אלו יכול כל לקוח לבצע את כל הפעולות הבנקאיות ובנוסף, לקוחות כל הבנקים יכולים למשוך מזומנים בכספומט הנייד.
לאומי היה גם הראשון שהעמיד לרשות לקוחותיו הלוואת התארגנות מיוחדת לשעות הקשות. זאת מתוך הבנה שהתקופה הקרובה, של חוסר וודאות תצריך הוצאות מוגברות. לשם כך מעמיד לאומי הלוואה מיוחדת בגובה משכורת, ללא עמלות, לתקופה של 18 חודשים ובריבית אטרקטיבית של פריים בלבד. בנוסף, נדחה התשלום הראשון ב-3 חודשים. עד כה מימשו את זכותם להלוואה זו כ-2000 מלקוחות הבנק.
הנהלת לאומי מקפידה לעמוד בקשר יומיומי עם עובדי הבנק בצפון ובני משפחותיהם, ומקיימת עבורם פעילות תומכת לאורך כל זמן המלחמה. בתיאום עם מרחבי הבנק בצפון, עוקבת הנהלת הבנק אחר המצב ומקבלת מעת לעת החלטות באשר לפתיחה או סגירה של סניפים, תוך תיאום עם פיקוד העורף ומתוך ראיית ביטחון העובדים והלקוחות. לרשות העובדים פועל למן היום הראשון, קו פתוח, המאויש כל העת על ידי אנשי הרווחה של הבנק וצוות פסיכולוגים והבנק פועל כל העת כדי לפתור בעיות פרט של העובדים שנוצרו בעקבות המצב. הבנק אף דאג בסוף השבוע האחרון לכ-150 חדרים בבית מלון בירושלים, עבור עובדיו ב-5 סניפי קו העימות, זאת על מנת שיוכלו להתארגן ולהירגע ככל האפשר מטרדות המצב.
לאומי, הנהלת הקבוצה ועובדיה, מקווים ומייחלים לחזרה מהירה לשגרה ואין בלבנו ספק: אנחנו ננצח.

תאריך:  27/07/2006   |   עודכן:  27/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il