X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

בקיבוץ יקום פועלים תחנת דלק ומרכז מסחרי.
הקיבוץ יזם תוכנית שמטרתה להוסיף זכויות בניה למרכז, ועדת המשנה של הוועדה המחוזית הסכימה להפקיד תוכנית ובלבד שהזכויות הנוספות יוגבלו לתוספת לבניין הקיים בלבד וכי יבוצע תיאום עם מ.ע.צ.
במסגרת התיאום עם מ.ע.צ, דרשה מ.ע.צ, כי בנספח התנועה, המהווה חלק ממסמכי התוכנית, יוגדרו שני שלבי ביצוע כאשר השלב השני יהווה את ניתוק הכניסה לקיבוץ מדרך 2 (כביש ת"א חיפה החדש) וקביעת נגישות חלופית מאחד מצירי הרוחב המתוכננים.
הקיבוץ והוועדה המקומית מחו על הוספת הוראה זו ואף התקיים דיון חוזר במליאת הוועדה המחוזית, אלא שזו לא מצאה לנכון לשנות את קביעת ועדת המשנה.
לפיכך, הגישה הוועדה המקומית ערר לוועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ובניה ושם התהפכו היוצרות.
ועדת המשנה לעררים קבעה (בדעת הרוב), "כי בהעדר כל קשר בין השינוי התכנוני המינורי המבוקש על-ידי הקיבוץ לבין השינוי העקרוני בדרכי הגישה לקיבוץ, ובהינתן סיכון משפטי כאמור (הכוונה לסיכון שהועדה המקומית עשויה להיחשף אליו עקב אפשרות להגשת תביעות בגין ירידת ערך כנגד הועדה המקומית אם נספח התנועה של התכנית יתייחס לשינוי בדרכי הגישה לקיבוץ) עקב כריכה בלתי נחוצה של שני השינויים בתוכנית דנן - אין, איפוא, כל הצדקה לקשור את גורל שני השינויים זה בזה".
עוד קבעה הוועדה, כי שינוי חיבור הקיבוץ, אם ייעשה ולו באופן עקרוני בגדרי נספח התנועה של תוכנית זו, "כי אז עלול הדבר "להרדים" בסוגיה זו את הציבור שלו זכות להתנגד לתוכנית על-פי החוק, באשר המדובר לכאורה בתוכנית מינורית לתוספת זכויות בניה במבנה מסחרי קיים בלבד ונושא שינוי דרכי הגישה לקיבוץ יבלע ויטשטש".
גילוי נאות: הקיבוץ יוצג בועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית ע"י כותב שורות אלו.

ערר 29/04 ועדה מקומית לתו"ב חוף השרון (ע"י ירדן ערמון) נ' הוועדה המחוזית לתו"ב מחוז מרכז (ע"י שגיא רייזנר) וקיבוץ יקום (ע"י עו"ד עפר טויסטר)
ניתן ביום: 23.5.05
"כל יום - יומון לענייני תכנון ובניה" יוצא לאור בעריכתו המקצועית של משרד עוה"ד יגנס, טויסטר, בירן ושות', המתמחה בדיני תכנון ובניה ומקרקעין.
תאריך:  23/06/2005   |   עודכן:  23/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
קצין בכיר במודיעין הישראלי הציג לאחרונה עמדה ולפיה ארגון החמאס נחלש עמיתו הציג הערכה ולפיה "הפלשתינים עושים מאמץ אמיתי לחשוף מנהרות להברחות נשק" חברם של השניים, גיורא איילנד, הפיג את החששות של הציבור הישראלי מפני עליית כוחו של החמאס, וטען לא מכבר כי הארגון כלל אינו מתכוון להשתלט על השטחים לאחר הנסיגה. האומנם?
איתן גנור
זה כבר עשרות שנים שמחדל הסכנה בכבישים כתוצאה מהפעלה פלילית של משאיות גובה קורבנות    האשמה הישירה רובצת על שרי התחבורה, שלאורך השנים לא עצורו את הקטל המתמשך הזה
עו"ד אברהם פכטר
הפצצה התקשורתית התורנית בספר "בומרנג": שרון המציא את תוכנית ההינתקות כדי להסיח את דעת הציבור מהחקירה בתיקי שרון ובניו ואולי כתב אישום.
דוגמא קלאסית איך פרשנות שגויה, חיפוש כותרות, הערכה פוליטית משפטית לגיטימית - הופכת לשיחת היום ופרשייה לוהטת. תיאורית "הקונספירציה" שוב קמה לתחייה
נסים גבאי
מכתב שלא נשלח
מנחם ברוד
אפשר להזין את כל הנתונים למחשב, ולקבל מסקנות המבוססות על נוסחאות טהורות. החלטות אנושיות אינן כאלה. בסופו של דבר הבחירה היא עניין של אמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il