X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרקליטות מחוז מרכז הודיעה לח"כ לשעבר חיים כץ כי נמצאו ראיות להעמדתו לדין בגין עבירות על חוק מימון מפלגות כץ חשוד בכך שמימן מכספי סיעת "עוז" בהסתדרות שעמד בראשה את מסע הבחירות של מפלגת "עם אחד" בשנת 1999 כץ יוכל לבקש שיערך לו שימוע
▪  ▪  ▪

פרקליטות מחוז המרכז הודיעה לח"כ לשעבר חיים כץ, כי נמצאו ראיות המאפשרות הגשת כתב אישום נגדו בגין עבירות על חוק מימון מפלגות. יחד עם כץ יועמדו לדין גם שני עובדים נוספים של התעשיה האווירית: עמוס ברנהולץ וצבי אקרמן.
החשדות נגד כץ וחבריו נוגעים לבחירות שנערכו לכנסת ה-15 בשנת 1999. כץ שימש אז בתפקיד כפול: מזכיר הארגון הארצי של עובדי התעשיה האווירית ויו"ר סיעת "עוז" בהסתדרות. במקביל לתפקידיו אלה, הוצב כץ במקום השני ברשימת "עם אחד" לכנסת.
על-פי החשד, ברנהולץ ואקרמן העבירו לבקשתו של כץ כ-190 אלף שקלים מכספי סיעת "עוז" למפלגת "עם אחד", באמצעות עמותה שהקימו בשם "העמותה לקידום העובד השכיר בישראל" וזאת בניגוד לחוק מימון מפלגות. בנוסף, כ-130 אלף שקלים מתוך הסכום האמור, הועברו באמצעות מימון דמי התפקדות של למעלה מ-4,300 עובדי התעשיה האווירית ובני משפחותיהם למפלגת "עם אחד". העברות הכספים בדרך זו מהוות לכאורה על חוק המפלגות וחוק מימון מפלגות.
בנוסף נחשדים כץ וחבריו במתן תרומות אסורות נוספות בסכומים שונים בגין מימון משלוח מכתבים לעובדי התעשיה האווירית הקוראים להם להצביע ל"עם אחד", מימון שכירת כלי רכב ופעילות בחירות נוספת לטובת מפלגת "עם אחד", והכל מכספי סיעת "עוז", בניגוד חמור לאיסורים הקבועים בחוק.
חקירת הפרשה נפתחה בינואר 2001, בעקבות תלונה שהגיש רשם העמותות דאז, עו"ד עמירם בוגט, לראש היחידה לחקירות הונאה, תנ"צ מירי גולן. בתלונה נכתב כי "העמותה מימנה עבור עובדים שכירים, אשר רצו להירשם כחברים במפלגת עם אחד, את דמי ההרשמה למפלגה. מדובר ב-4,323 עובדים שכירים, כאשר עלות ההרשמה למפלגה היא 30 שקל לעובד. סך כל התשלומים בגין דמי חבר אלה הסתכמו ב-129,690 שקל. להבנתי, סעיף 28 (א)(1) לחוק המפלגות, התשנ"ב-1992, קובע מאסר שנה על פעילות זו".
בחודש יולי 2002 נחקר בפרשה יו"ר "עם אחד" דאז, כיום שר הביטחון, עמיר פרץ ואולם המשטרה לא מצאה ראיות מספיקות להעמדתו לדין. לעומת זאת הממצאים נגד כץ וחבריו הועברו לפרקליטות, אשר קבעה כי ישנם די ראיות להעמדתם לדין. בימים האחרונים נמסר לכץ, ברנהולץ ואקרמן כי הוחלט להעמידם לדין, כאשר הם מצידם רשאים לפנות לפרקליטות בבקשה לערוך להם הליך של שימוע בטרם שיוגש נגדם כתב אישום.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
אגרת הרישוי הגבוהה המוטלת על רישוי רכבי דיזל תופחת מהראשון בספטמבר, במקביל לעלייה במחיר הסולר
ענבל אביב
לדבריו, אם מדינת ישראל לא תצליח להגיע להישגיים בערוצים המדיניים, היא תצטרך לעשות זאת על-ידי פעולה בשטח
מחלקה ראשונה
ייהנו מ'הלוואת משכורת' ללא עמלות ובריבית נמוכה ומאפשרות לדחייה של עד ארבעה חודשים בתשלומי המשכנתא בלאומי למשכנתאות
מחלקה ראשונה
הכנסות של 2.17 מיליארד דולר ברבעון    טבע העלתה את תחזית רווח הפרופורמה ל-2006, מ- 2.02-2.15 דולר למניה, ל-2.15-2.25 דולר למניה. כמו כן החברה מציינת, כי הכנסותיה צפויות להיות 8.5 מיליארד דולר
יפעת גדות
המלחמה בצפון נותנת את אותותיה גם במשק החשמל    בעקבות המצב הביטחוני: יועצים מומחים של חברות בינלאומיות המייעצות לחברת החשמל מסרבים להגיע לארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il