X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החשש שראש הממשלה יסולק לכל הרוחות בבושת פנים ואולי אף ייאסר, מצדיק בעיני ראש הממשלה הקרבה של מדינה שלמה ואין אונס
▪  ▪  ▪

אז זהו-זה, עכשיו זה ברור כאור בצהריים. אבי תוכנית ההינתקות הוא עו"ד דב וייסגלס, "פורום החווה" נתן לה גושפנקא, ויסודה בחששו של ראש הממשלה מכתב אישום.
תאמרו, עוד ספקולציה! אבל אין לכחש שמדובר בתוספת משמעותית שאין להמעיט בערכה. המסקנה אליה הגיעו רביב דרוקר ועפר שלח בספרם "בומרנג" איננה יכולה להישאר בגדר "ספקולציה" בלבד. חייבת לבוא הכחשה גורפת ממשרד ראש הממשלה ובעקבותיה תביעת דיבה, משום ששתיקה במקרה גורלי כזה מתפרשת כהודאה בכל מרכיבי ה"ספקולציה".
ככה מתנהלת מדינת ישראל. אינטרס פרטי של איש אחד קובע גורלות של אלפי אנשים, נותן רוח גבית לטרור, מסכן חייהם של עשרות אלפים נוספים, משנֶה את גבולות המדינה וקורע את העם הקרוע ממילא לגזרים קטנטנים. החשש שראש הממשלה יסולק לכל הרוחות בבושת פנים ואולי אף ייאסר, מצדיק בעיני ראש הממשלה הקרבה של מדינה שלמה ואין אונס.
הרבה שאלות עומדות על הפרק: מהו חלקו של היועץ המשפטי לממשלה? מהו חלקו של בית המשפט העליון? ומעל לכל, מהו חלקה של התקשורת בביזיון הזה? כי אם הכל ידעו ונתנו יד לפשע שכזה, הרי שנותיה של המדינה הזאת ספורות ואפשר להתחיל לחשב את הקץ. אם לא ידעו, הרי שעכשיו לאחר "בומרנג" - ספרם של רביב דרוקר ועפר שלח - הכל יודעים וחייבים לבלום את התוכנית המסוכנת הזאת מיד ולאלתר.
כשיש תחושה של גועל וקבס מפסיקים קודם כל לאכול. זה מה שצריך לעשות עם "תוכנית ההתחמקות" מגזר-הדין של איש אחד. לעצור אותה וללכת לבחירות. הגילויים האלה שהיו עד עכשיו בגדר ספקולציה אפשרית, מעניקים למתנגדי ההינתקות את כל ההצדקה שבעולם להשתמש באמצעים החריפים ביותר למנוע את ההינתקות. ואם יגלשו לפלילים, צריך לזכור את כל התהליך מתחילתו.
עכשיו כבר לא מדובר בתועלת או בנזק שתביא עלינו תוכנית ההינתקות. עכשיו מדובר בנזק בטוח ובלתי הפיך שתביא עלינו "תוכנית ההתחמקות"! אם כדברי העיתונאי עפר שלח, היתה לחששו של ראש הממשלה מאימת הדין השפעה מכרעת על ההחלטה לצאת למהלך הרפתקני שכזה, אין שום סיכוי בעולם שההינתקות תבוצע. זה הופך את ההתנגדות ליותר מלגיטימית, זה עושה אותה נדרשת. הכרחית. עכשיו ה"רוח הגבית" מסורה למתנגדי ההינתקות.
חמישים הימים שנותרו עד לתאריך שנקבע להינתקות הם המון זמן. ייטיב לעשות ראש-הממשלה אם יפזר את הממשלה והכנסת וילך לבחירות. מיד! החלופה היא כאוס מוחלט! אנרכיה שלא חזינו בסיוטים הכי נוראיים וסכנה מוחשית לקיצה של מדינת ישראל.

תאריך:  25/06/2005   |   עודכן:  25/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוזי פינקל
גורי גרוסמן
גופים אינטרסנטיים גדולים, עלולים להתפקד בהמוניהם למפלגה כזו או אחרת, יישתלו בקירבה כסוסים טרויאניים ויכריעו בפריימריז מי יהיו מועמדיה לכנסת    ולגודל האבסורד, בבחירות לכנסת יצביעו עבור המפלגה המתחרה    הפתרון: בחירות אישיות-אזוריות
אריה אבנרי
מוטי שפירא
ועד עובדי רשות שדות התעופה או מתנגדי ההינתקות?    שני הגורמים מפעילים "אלימות ציבורית" מסוכנת ביותר!
יואב יצחק
בימים אלה בוחנת ועדה ציבורית, בראשה השופט (בדימ.) בך, מועמדים לכהונת היועץ המשפטי לכנסת    המטרה הפעם - לפחות מצד יושב-ראש הכנסת ראובן ריבלין וחברי הכנסת מיכאל איתן ורוני בר-און החברים בוועדה - היא למנות יועץ שיעמוד עם גו בפני היועץ המשפטי לממשלה ובפני בית המשפט העליון    המועמדים המובילים עתה: עו"ד דרור ארד-אילון וד"ר סוזי נבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il