יריד המותגים, חגיגת מכירות המותגים הגדולה והמובילה בישראל יפתח ב- 31.8 בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב רשתות האופנה, היצרנים והיבואנים בהנחות ענק של בין 30% ל- 80%.
בין החברות שלוקחות חלק ביריד: קרוקר, מאניה, ליוויס, שיבניון, סאקס, גזית, רנואר, גריפ, אוניל, בילבונג, כאוס, ג'יסס, פפה ג'ינס, טומי הילפיגר, מגה ספורט, לי קופר, לי, רנגלר, איל מקיאג', קאפה, סליו, והמשביר החדש לצרכן ועוד.
השקת יריד המותגים Back to College, תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של 500 אלף שקלים. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט.
יריד המותגים פועל מזה כ- 6 שנים בהצלחה מרובה. מנתוני חברת "ניצן קירשנבוים הפקות", המפעילה את היריד, עולה כי בכל יריד ממוצע המבקרים הוא כ- 60,000 איש.
ניצן קירשנבוים, מנכ"ל ניצן קירשנבוים הפקות: "זהו יריד המותגים הראשון שלא תוכנן על ידינו, אלא נוצר לבקשת המותגים והספקים. היריד הוא פתרון מצוין לנקות את הראש בקניות לאור המצב ויעזור לספקים שלנו למכור ולפצות על חנויות סגורות באזור הצפון. אנו צופים כי השנה יגיעו ליריד כ- 70,000 איש, יריד המותגים הפך לאירוע שהציבור הישראלי חובב המותגים מחכה לו. ביריד ניתן להשיג מותגי אופנה בהנחות משמעותיות ובמחיר השווה לכל כיס".
יריד המותגים, יתקיים בסוף השבוע שחל בתאריכים 31 לאוגוסט עד 1-2 בספטמבר בביתן 1 בגני התערוכה ת"א.
היריד יפעל בשעות : חמישי, ה-31.8: 16:30-24:00, שישי, ה-1.9: 20:00- 10:00, שבת, ה-2.9: 10:00-24:00.
הכניסה כרוכה בתשלום של 10 שקלים.