X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נסטלה
▪  ▪  ▪

החל ממחר (30.8.06) תעלה גלידות נסטלה קמפיין שילוט חוצות ייחודי וחדשני, לסדרת הסופר פרימיום המצליחה NOK OUT. שילוט החוצות ישמש כמדיום משלים לקמפיין הטלוויזיוני, שעלה לאוויר השבוע, המציג את ה- NOK OUT בסרטון טיזר באורך 6 שניות. הסרטון יופיע בתדירות גבוהה בערוצים 2 ו- 10 עד סוף חודש אוקטובר.
ההשקעה הכוללת בשתי המדיות הפרסומיות (שילוט חוצות וטלוויזיה) מסתכמת בכ- 650,000 שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליציס, יעלה על פני שני שלטי קיר ענקיים, בגובה 16 מטר כל אחד, שיוצבו בצומת הכפר הירוק ובסמוך לקניון שבעת הכוכבים, עם הכיתוב: מי לא חטף NOK OUT היום?
לדברי יובל גדרון, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "מטרת הקמפיין לחזק את המודעות למותג בקרב קהלי היעד ולהגביר מכירות באמצעות מתיחת עונת הקיץ ה"מסורתית". אנו מעונינים כי גם בתקופה זו ייהנו הצרכנים מגלידות טעימות ואיכותיות".

תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il