החל ממחר (30.8.06) תעלה גלידות נסטלה קמפיין שילוט חוצות ייחודי וחדשני, לסדרת הסופר פרימיום המצליחה NOK OUT. שילוט החוצות ישמש כמדיום משלים לקמפיין הטלוויזיוני, שעלה לאוויר השבוע, המציג את ה- NOK OUT בסרטון טיזר באורך 6 שניות. הסרטון יופיע בתדירות גבוהה בערוצים 2 ו- 10 עד סוף חודש אוקטובר.
ההשקעה הכוללת בשתי המדיות הפרסומיות (שילוט חוצות וטלוויזיה) מסתכמת בכ- 650,000 שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליציס, יעלה על פני שני שלטי קיר ענקיים, בגובה 16 מטר כל אחד, שיוצבו בצומת הכפר הירוק ובסמוך לקניון שבעת הכוכבים, עם הכיתוב: מי לא חטף NOK OUT היום?
לדברי יובל גדרון, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "מטרת הקמפיין לחזק את המודעות למותג בקרב קהלי היעד ולהגביר מכירות באמצעות מתיחת עונת הקיץ ה"מסורתית". אנו מעונינים כי גם בתקופה זו ייהנו הצרכנים מגלידות טעימות ואיכותיות".