X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 10.3.16-4.3.16

זה לא יעבוד להם...

ליקוי החמה אינו תומך בשיתופי הפעולה בין לפיד וליברמן. גם גדעון סער מקבל המלצה ממופע הליקוי אנו ברצועת זמן בה הרטוריקה מניפולטיבית וקיים פיתוי להאשים אחרים בכישלונות וליצור מצב שיהיו שעיר לעזאזל מומלץ לדחות החלטות לאחר הליקוי המשיכו לשמור על מוצא פיכם
▪  ▪  ▪
לפיד וליברמן? לא... [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

לפנינו ימים שלפני מופע ליקוי החמה ב-9.3.16 שבהם מומלץ לדחות החלטות חשובות, עד הימים שאחרי. אם אין לכם ברירות, ואתם מנסים להמשיך את מה שכבר תכננתם, הכינו לעצמכם תוכניות אלטרנטיביות כדי שתשיגו את המטרות שהצבתם לעצמכם. ארועים המתחילים ביום הליקוי עצמו (אצלנו, בלילה שבין 9.3-8.3) לא צפויים בדרך שבה יסתיימו, לא תמיד עונים לציפיות. ההתפתחויות אינן נפגשות עם הרצונות והתקוות שלנו. זה יכול להסתיים עם אופי דרמטי מפתיע באופיו. זה יכול להיות חיובי ונחמד, אבל "אחר". מבנה הכוכבים שבו נמצא ליקוי החמה, מרמז שיהיה נכון לרסן את הציפיות ולא לתת לאופטימיות כוח, כלומר לא לאבד פרופורציות.
בסוף השבוע, תמשיכו לשמוע מילים שלא תבינו מה מקורן, אימפולסיביות ורוע, הגוררים גם שינוי מחשבתי פתאומי, עם הצהרות לוחמניות, כאלה שאין מחשבה שקולה מאחוריהן, או שיהיה קושי להבין את תוכנן. הכעס יכול גם להיות מניע למריבות ולוויכוחים אמוציונאליים, שבהם תתקשו לשמור על סגנון דיפלומטי. מי מכם שאינו מסוגל להתמודד עם מריבות כאלה, שיסגור את הפה ויברח מהמקום כל עוד נפשו בו. "מָוֶת וְחַיִּים, בְּיַד-לָשׁוֹן; וְאֹהֲבֶיהָ, יֹאכַל פִּרְיָהּ" (משלי י"ח).
אלה ימים המועדים גם לתאונות (תאונות מכל בכל!). שימרו על הידיים ועל הרגליים שלכם.
התחושה היא שאנו חיים בתקופה שהיא כמו גשר בין הזמנים. כל אחד נדרש למצוא פתרון, בעיקר כשחלק מהתהליכים, משמעותם לשלב בין תחושות הבטן, המצפן הפנימי המדויק ובין הציפיות המבוססות על דמיון.
מתעורר הרצון לבנות בסיס סולידי לחיים, להעניק ביטחון עתידי. החשיבות תהיה בתכנים שישמרו על קשר עם הצד המעשי בחיים. השינוי נמצא באוויר ויש אפשרות לאזן את החיים ברבדים העמוקים, לצד רצון לפתח תוכניות שגם הן הבסיס לאיזון התשתיות לחיים, למרות שיש עדיין חוסר שקט ברקע. הגישה הפרגמאטית תעזור לפתרונות לטווח הארוך.
הלחצים שעדיין מרחפים (אורנוס-פלוטו) לא ייעלמו. יש זמנים שהם חזקים יותר ויש כאלה שפחות, אבל הם נוכחים. אלה הגורמים לשינויים במוסדות שנחשפה שם שחיתות, וכאלה שעוד ייחשפו. עם זאת נראה גם התמודדות של מוסדות חברתיים, דתיים ופוליטיים בכוונה למצוא מסלולים שיש בהם התחשבות באינדיבידואל, כלומר דרכים שפויות יותר. אולי נפגוש מנהיגים שיודעים לקחת אחריות אחרי שלמדו קצת מההיסטוריה.
ברמה האישית, יש רצון לקחת/לקבל התחייבויות, ושיקול דעת יעזור בתכנון הזהיר מול עומס רגשי שעלול להתפרץ. המוטיבציה נמרצת יותר ויש הזדמנות להתמרה של רגשות שליליים וחוסר סיפוק לצעדים חיוביים שיקדמו אתכם. אופטימיות יכולה להיות מנצחת כך שתעזור להכיר את הכוח האישי במצבים שרוצים לשנות אותם בכוונה להתפתח. גם האינדיבידואל ידע להתבונן על עברו, כדי להסיק מסקנה בהחלטות לגבי עתידו. סבלנות תהיה חשובה. התבוננו פנימה, כדי להתאים את הרצונות לנתונים המציאותיים בכוונה להצליח בעתיד. כוונו גבוה.
כוכב מארס עובר למזל קשת ב-6.3, מביא איתו אנרגיה חיובית העוזרת לפעול עם השראה במזל שבו כוכב יופיטר משפיע ובחסות סאטורן עד אמצע אפריל. הדחפים האלה הם על בסיס אמונה העוזרת לקדם תוכניות גדולות. זה זמן לקחת צעדים ראשונים לקראת המטרה המבוקשת. אבל יש כאן אגו, שעלול לאבד פרופורציות בארוגנטיות בדרכו להשיג את המטרה. נצלו את כוחו של כוכב מארס להתקדם, אבל עשו זאת עם ענווה.
הגישה הריאלית תאפיין גם את הימים הקרובים, ייתכן שהרצינות תשפיע על תחילת השבוע. אם הייתם באיזו אשליה, היא תתפוגג במהלך יום ראשון. נסו לסיים מטלות במהלך היום (ראשון) במקום להתחיל משהו חדש.
ביום שלישי, 8.3, מצב הרוח שלכם חיובי, חוש הומור מלווה אתכם. זהו יום מתאים למפגש חברתי, סתם לכייף.
מופע הליקוי הצפוי ב-9.3, הוא יום שבו תבינו שעליכם לשחרר את מה שאינו משרת אתכם יותר. גם במערכות יחסים וגם במקום העבודה. ליקויים על-פי רוב חושפים משהו שמנסים להסתיר.
לפנינו עוד שבוע שיהיה חשוב לשמור בו על זהירות. מצבור הכוכבים על ציר 2-8 גורם לנו כאן במדינה להיות פגיעים מאוד.
זמני הירח הבטל
יום שבת, 5.3 - הירח בטל משעה 18:04 עד 18:22 (אין טעות).
יום שני, 7.3 - הירח בטל משעה 10:45 בבוקר עד שעה 21:08 בלילה.
יום רביעי, 9.3 - הירח בטל משעה 03:53 בבוקר עד שעה 21:39 בלילה.
יום שישי, 11.3 - הירח בטל משעה 20:22 עד שעה 21:43 בלילה.

כלכלה ושווקים

System.String[]

אצלנו

System.String[]

השפעות הליקוי וכוכבים נוספים על העולם

System.String[]

תאריך:  04/03/2016   |   עודכן:  04/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
כמה אפשר לצחוק מהמוות, מהתאלמנות ומהחיים עצמם, מוכיח תיאטרון היידישפיל בהצגתו "מועדון האלמנות העליזות" (באנגלית "מועדון בית הקברות"). מסתבר, שביידיש - זה תמיד מצחיק יותר; גם לבורים ביידיש כמוני
יוסף כהן-אלרן
שלא כהרגלי אני רושם כאן דברים על שני ספרי ילדים שהתקבלו יחד לידי    דפדפתי בהם מתוך סקרנות ואחר כך, משקראתי, מצאתי שיש בהם משקל פדגוגי וכי יש קשר של נושא ביניהם    אודה כי שתי הכותבות ידידות לי, אך אכתוב על הספרונים במידה: "הגמדון של פילוני" מאת רינת מצליח, ו"פגישה חלומית" של יהודית מליק-שירן
אלי אלון
בערב שנערך בבית המוזיקה בעפולה לכבוד יום הולדתו ה-19 של החייל דן סלע שמת באוגוסט 2015 ממכת חום במהלך סיור יחידתו בירושלים, הושמע לראשונה בהשמעה חיה בפני קהל שיר לזכרו שחיברו אבי קורן וקובי אושרת
חיים נוי
הפקה מושקעת וחגיגה של כישרונות - סיפור הפרברים, המחזמר הנודע שוב מנצח את הבמה - תיאטרון הקאמרי
יואב יצחק
משרד המשפטים מקיים מערך גדול של דוברות כדי לטפל בענייני המשרד ולגונן על בכירי המשרד    בשירות המשרד פועלים גם כמה עיתונאי חצר    "ברוכי" הוא הבולט שבהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il