חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר MEN יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקות קולקציית סתיו - חורף 2006.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ- 2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום של רנואר "נפתלי אברהם".
הקמפיין בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של המותג, אנה זאיקין וטל אלון יחל ב- 20 לספטמבר ויימשך לאורך כל עונת החורף. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: NEW WINTER NEW FANTASY - קונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות.
פריסת המדיה תכלול: סרטון טלוויזיה באורך 45 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוזיקה 24. כמו כן, יעלה הקמפיין באינטרנט במודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ- 500 אלף עותקים.
הקונספט של הסרט הוא: "רנואר מביאה את החורף", והוא מציג את שני הפרזנטורים של המותג אנה זאיקין (18.5) וטל אלון (20) באווירה עירונית אירופאית רומנטית כשהם מביאים את החורף, על-ידי כוחם להזיז דברים בנשיפה.
במשחק נשיפות רומנטיות הם מזיזים זה את זה ואת העננים בשמיים, ומביאים את החורף. הסרט עושה שימוש בטכניקות פירוטכניקה מתקדמת, ובאלמנטים מעולם האנימציה.
לדברי אלי ברקוביץ, הבעלים של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".
עוד מסר ברקוביץ כי: "קמפיין הפרסום הרחב עולה לקראת החגים, תקופה בה נרשמת עליה של כ-60% בקניות ביגוד ואבזרי אופנה לעומת העונה הרגילה".
חברת "רנוAר", המפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר MEN, הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשתות רנואר המונה 43 חנויות ורשת רנואר מן המונה 31 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי אברהם
מנהל קריאייטיב :שאול נפתלי
סגן מנהל קריאיטיב: אורי גנות
ארט דיירקטור: איל כרמי
קופירייטר: דנה ליפסקי
סופרוויזר: גלית כהן
תקציבאית:מיטל פודינסקי
במאי: אלי סברדלוב
מפיק: ערן בירן
משרד יחסי ציבור : בר תקשורת