X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רנואר
▪  ▪  ▪

חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר MEN יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקות קולקציית סתיו - חורף 2006.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ- 2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום של רנואר "נפתלי אברהם".
הקמפיין בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של המותג, אנה זאיקין וטל אלון יחל ב- 20 לספטמבר ויימשך לאורך כל עונת החורף. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: NEW WINTER NEW FANTASY - קונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות.
פריסת המדיה תכלול: סרטון טלוויזיה באורך 45 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוזיקה 24. כמו כן, יעלה הקמפיין באינטרנט במודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ- 500 אלף עותקים.
הקונספט של הסרט הוא: "רנואר מביאה את החורף", והוא מציג את שני הפרזנטורים של המותג אנה זאיקין (18.5) וטל אלון (20) באווירה עירונית אירופאית רומנטית כשהם מביאים את החורף, על-ידי כוחם להזיז דברים בנשיפה.
במשחק נשיפות רומנטיות הם מזיזים זה את זה ואת העננים בשמיים, ומביאים את החורף. הסרט עושה שימוש בטכניקות פירוטכניקה מתקדמת, ובאלמנטים מעולם האנימציה.
לדברי אלי ברקוביץ, הבעלים של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי".
עוד מסר ברקוביץ כי: "קמפיין הפרסום הרחב עולה לקראת החגים, תקופה בה נרשמת עליה של כ-60% בקניות ביגוד ואבזרי אופנה לעומת העונה הרגילה".
חברת "רנוAר", המפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר MEN, הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשתות רנואר המונה 43 חנויות ורשת רנואר מן המונה 31 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי אברהם
מנהל קריאייטיב :שאול נפתלי
סגן מנהל קריאיטיב: אורי גנות
ארט דיירקטור: איל כרמי
קופירייטר: דנה ליפסקי
סופרוויזר: גלית כהן
תקציבאית:מיטל פודינסקי
במאי: אלי סברדלוב
מפיק: ערן בירן
משרד יחסי ציבור : בר תקשורת

תאריך:  19/09/2006   |   עודכן:  19/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il