X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪

חברת מטריקס זכתה במכרז של משרד האוצר לפיתוח מערך טפסים ממשלתיים מקוונים אשר יאפשר לאזרחי המדינה למלא ולהעביר טפסים דרך אתרי האינטרנט של משרדי הממשלה השונים מבלי להידרש להגיע פיזית אליהם. את הפרויקט תבצע חטיבת תלפיות של מטריקס, המעסיקה כ- 260 נשים חרדיות בבית שמש ובמודיעין עילית בתפקידי פיתוח ובדיקות תוכנה.
המערכת תהווה חלק מפרויקט תהיל"ה (תשתיות הממשלה לעידן האינטרנט) ועלותה תגיע לכ- 2 מיליון ₪ על פני שנתיים, עם אופציה לגידול והרחבה נוספת.
מערכת מילוי הטפסים תשפר את איכות חיי האזרחים ותאפשר להם להגיש טפסים שונים ומגוונים, החל מבקשה לשינוי כתובות מגורים דרך בקשה להחלפת דרכון וכלה בבקשות להחזר מס. פיתוח מערכת הטפסים יתבסס על טכנולוגיית 2005 Visual Studio עם כלים לעריכה בפורמט HTML , Script Java ודוט נט. מטריקס זכתה במכרז לאחר התמודדות מול ספקים נוספים בהם נס, EDS ואחרים.
בשלב הראשוני של הפרויקט ייטלו חלק כ- 20 נשים ומספרן עשוי לעלות בשלבים המתקדמים יותר. נשות תלפיות תעבורנה הכשרה ייעודית על-ידי עובדי תהיל"ה, שידריכו וילמדו את אופן פיתוח הטפסים.
אודות תלפיות
מרכז הפיתוח תלפיות הוקם על-ידי חברת מטריקס. המרכז מבוסס על כ"א איכותי ביותר המורכב מנשים חרדיות בעלות תואר המקביל לתואר ראשון במחשבים או תואר המקביל לתואר הנדסאי במחשבים. באמצעות מרכז הפיתוח הייחודי יכולה מטריקס לספק ללקוחותיה שירותי Local Off Shore Outsorcing בעלויות אטרקטיביות במיוחד.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 2,500 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות, ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום , ביטחון, בריאות ומגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך המחצית הראשונה של 2006 הגיע ל- 578 מיליון ש"ח. הרווח הנקי בשנת 2005 עומד על 33.6 מיליון ₪. לאחר הצגת דוח הרבעון השני של 2006 מטריקס מציגה 22 רבעונים רצופים של גידול בהכנסות וברווח הנקי.

תאריך:  19/09/2006   |   עודכן:  19/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il