X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פאסיל השקעות
▪  ▪  ▪

חברת "פאסיל השקעות בע"מ" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם CosmoPro האמריקנית, מהחברות המובילות בעולם בשוק הספא והקוסמטיקה.
CosmoPro, שהוקמה לפני 15 שנה על-ידי בני הזוג סילביה הנסי, קוסמטיקאית בעלת שם שפיתחה סדרת מוצרים מבוקשת עם תוצאות מוכחות, ופיליפ הנסי, איש עסקים מצליח - מתמחה בהקמת מכוני ספא וקוסמטיקה ובשיווק ציוד מקצועי ומוצרי אווירה לעוסקים בענף.
החברה מספקת את המכשור והמתקנים המתקדמים והאיכותיים ביותר בעולם לטיפולי יופי וספא, החל ממיטות שיזוף ועד אמבטיות הידרותרפיות - העומדים כולם בתקני הבטיחות הבינלאומיים המחמירים ביותר. לצד הציוד מספקת החברה למכוני היופי והספא מוצרים, ידע מקצועי ותמיכה עסקית, שסוללים להם את הדרך להצלחה ולמובילות.
"פאסיל השקעות בע"מ" מתמקדת בשלב זה בשיווקו של מותג הקוסמטיקה המוביל של CosmoPro, Pevonia Botanica. מוצרי המותג הם תוצאה של שילוב בין מחקר מתקדם, שימוש ברכיבים טבעיים בצורתם הטהורה ביותר וחדשנות טכנולוגית הנשענת על חיקוי הפעילות הביולוגית של תאי העור. המוצרים מבוססים על כל טוב הטבע - צמחי בר, שורשים, פירות, ירקות, אצות, מי ים, חמצן. הפיתוח נעשה תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה על תהליכים ידידותיים לסביבה. אפילו האריזות עשויות מחומרים ממוחזרים.
Pevonia Botanica משווק לשוק המקצועי בלבד: קוסמטיקאיות, מכוני יופי ואתרי ספא. בסך-הכל משווק המותג ביותר מ- 20,000 נקודות ב- 40 מדינות שונות בעולם. המוצרים נחלקים לשתי קבוצות - מוצרים למטפל המקצועי, לטיפול במכון היופי, ומוצרים לצרכן הסופי, לשימוש בבית.
CosmoPro מאמינה כי הטיפול במוצרים יניב תוצאות מרביות רק אם יינתן על-ידי אנשי מקצוע מיומנים. משום כך, לצד השקעה בפיתוח ושיווק של סדרות מוצרים חדשות, הנותנות מענה נרחב למגוון בעיות עור, משקיעה החברה רבות בהכשרה מקצועית מקיפה של מורשי הטיפול במוצרי המותג ובהדרכה לשימוש נכון ויעיל בהם. כמו כן מפנה החברה משאבים רבים לפיתוח עסקי של מכוני היופי המשתמשים במותג.
עם המשתמשים הנאמנים במוצרי Pevonia Botanica נמנים הכוכבים הנוצצים ביותר של התעשיה ההוליוודית, גברים ונשים כאחד, ביניהם מדונה וגאי ריצ'י, מתיו מקונהיי, ג'סיקה פרקר, ג'ניפר אניסטון, האחיות אשלי ומרי קייט אולסון, שרון סטון, סטיבן ספילברג, נעמי ווטס, אליזבת הארלי, פול מקרתני, קתרין ז'יטה-ג'ונס ומייקל דאגלאס, בריטני ספירס, גווינת' פלטרו, גולדי הון, ארתה פרנקלין, קייטי הולמס, אנט בנינג, דמי מור, ועוד רבים וטובים. גם הנסיכה המנוחה דיאנה היתה משתמשת קבועה במוצרי החברה.
"פאסיל השקעות בע"מ" היא חברה להשקעות בתחום הקוסמטיקה המקצועית החברה נמצאת בבעלותם של 2 אנשי עסקים ידועים במשק.
בימים אלה משיקה "פאסיל השקעות" את Pevonia Botanica במכוני יופי ואתרי ספא נבחרים ברחבי הארץ ובמקביל שוקדת על גיוס הדור הראשון בישראל של מורשי הטיפול במוצרים ובהכשרתם. בעתיד מתכוונת החברה להקים בישראל את בית Pevonia Botanica, שישמש מרכז להצגת מגוון המוצרים והטיפולים החדשים שלה. ההשקעה בפעילויות ההחדרה נאמדת בכ- 2 מיליון דולר.
מיכל חטואל, מנכ"ל החברה: "Pevonia Botanica יחולל מהפכה במערך היחסים שבין הצרכן למטפל בשוק הקוסמטיקה בישראל הודות להשקעה המסיבית בהכשרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והתמיכה העסקית שניתנת להם. השאלה הראשונה שהלקוחה תברר בקשר לקוסמטיקאית שלה לא תהיה 'כמה זמן את במקצוע' אלא 'באילו מוצרים את מטפלת'. Pevonia Botanica יהיה שם נרדף לא רק למוצרים מעולים, אלא גם למטפלים מקצוענים מהשורה הראשונה".

תאריך:  19/09/2006   |   עודכן:  19/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il