וולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לסדרת צבעי השיער Koleston kit תחת הכותרת Wella Koleston" מאפשרת לך להציג את עצמך במיטבך עם צבע עשיר יותר לשיערך".
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר במהלך חודש ספטמבר בכל הערוצים המסחריים למשך חודש וחצי.
לדברי איזבל סקאי, מנהלת תחום הביוטי בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "במחקרים מקדימים שערכנו בישראל עלה כי נשים רבות מחפשות מענה למראה הברק בשיערן וחוששות לאבד אותו בעקבות צביעת שיער. Wella Koleston נותנת מענה של עד 30% יותר ברק בעזרת טכנולוגיה לטיפוח השיער לפני ואחרי הצביעה ולשמירה על הצבע העשיר".
הצבע הסגול העוטף את הערכה, נבחר בעקבות מחקרי צרכנים שערכנו בהם עולה כי האריזה הסגולה פונה לצרכניות המחפשות טיפוח ומעבירה מסר של צבעים איכותיים ומהימנים בהשראת פרחים נשיים הרמוניים- לילך, אורכידיאה ולבנדר.
קמפיין "קולסטון" שישודר בישראל, הינו עיבוד של הקמפיין מחו"ל. במרכז הקמפיין מוצגות 3 נשים בעלות צבע שיער שונה אחת מהשניה, אשר יכולות סוף סוף להציג את עצמן במיטבן עם צבע עשיר יותר לשיער.
ערכות Koleston Wella כוללות:
קרם מטפח לפני צביעה - ייחודי! קרם הכנה המטפח את השיער ומסייע לקרם הצבע לחדור לעומק השערה, לשימוש לפני הצביעה.
קרם צביעה עשיר וקל למריחה - מטפל בשיער באופן אחיד ומעניק לו כיסוי מלא.
קרם לטיפוח ושימור השיער לאחר הצביעה - מכיל תמציות שקדים, ויטמין E ,D ופנתנול, המעניקים תוספת לחות וטיפוח להשלמת תהליך הצביעה.