X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סדנת השפע
▪  ▪  ▪

כמעט כולנו משלמים מחיר רגשי ומנטאלי על מאבקנו היומיומי לפרנסה וקיום, על חרדותינו השונות, על המתחים הבין אישיים במערכות היחסים שלנו ובמקום העבודה ועל סוגיות לא פתורות מן העבר.
מיכל ויסלברג, שבאה מתחום ההיי-טק, שינתה כיוון בחייה והפכה למדריכה רוחנית מצליחה, ומזה מספר שנים שהיא מעבירה סדנאות להגברת השפע בחיים. בסדנה היא מלמדת איך להתחבר ולהשתמש בכלים רוחניים המאפשרים פתרון לחסכים כספיים, רגשיים ומנטליים.
"שפע אינו מייצג רק חומריות כמו כסף, בגדים, מכוניות ותכשיטים" אומרת ויסלברג, "אלא גם דברים מופשטים כמו: אהבה, חברים, הנאה, עניין, רעיונות, צחוק ובריאות. השפע הוא למעשה אנרגיה שאנחנו מושכים אלינו ומזרימים דרכנו. זהו מימוש פיזי, מנטלי ונפשי הנולד עקב מצב תודעתי. אנרגיה זו ניתן ליצור בצורה מודעת, כך שתשרת אותנו בחיי היום יום".
מיכל ויסלברג טוענת כי הרעיון אינו רק להשיג שפע, אלא לגלות איפה הוא מחכה לנו בחיים ולהיות מודעים לכך שאנו יוצרים אותו במו ידינו.
"עד שהתחלתי לסגל לעצמי מושגים של שפע, ולאמן את עצמי תודעתית, סבלתי מקשיים חומריים ורגשיים. בתהליך הרוחני שעברתי בשנים האחרונות רכשתי כלים ותובנות רבים הקשורים לנושא השפע. קודם כל היה לי חשוב ללמוד וליישם את העקרונות האלה בעצמי. דבר בסיסי שהבנתי הוא, שמי שאיננו מסוגל לדמיין איך זה מרגיש שיש לו מיליון דולר - לעולם לא יגיע לסכום כזה בבנק. אם אנחנו אפילו לא מעזים לדמיין את עצמנו במצב אליו אנחנו שואפים להגיע, אין שום סיכוי שנגיע אליו. כלי חשוב שאנו מתרגלים בסדנה הוא הפיכת השאיפות והחלומות שלנו למילים ותמונות על ידי שימוש בדמיון. זהו הצעד הראשון שנדרש כדי להתחיל לממש אותם".
'סדנת השפע' מיועדת לכל אלה המעוניינים לשנות בצורה מודעת את המציאות של חייהם. "בסדנה לומדים המשתתפים שימוש והפנמה של חוקי היקום היסודיים". אומרת ויסלברג. "במהלך 12 מפגשים בוחן כל משתתף את המציאות שלו, ומתחיל לשנות אותה כך שתתאים לו יותר, זאת דרך תרגילים ותהליכים חווייתיים אישיים וקבוצתיים. המשתתפים העוברים את הסדנה רוכשים כלים ליצירת מציאות פרטית רצויה, כלים אלה ישרתו אותם מעתה ואילך. העובדה שהתהליך נעשה בקבוצה וכל משתתף מקבל תמיכה ופרגון משותפיו למסע נותן העצמה אדירה לתהליכים".
הסדנה הקרובה תיפתח ביום א' 22.10.06 בשעה 18:30. אורך כל מפגש 3 שעות. עלות הסדנה - 1,200 שקלים.
מיכל ויסלברג, היא מהמטפלות הבכירות בישראל בקריסטלים (גבישים). היא עוסקת בייעוץ אישי שבו משולבים יחד עם הקריסטלים גם כלים אנרגטיים מתחומים בהם הוסמכה כמו רייקי, וורטקסהילינג® והילינג אנרגטי. בנוסף לנושא השפע היא מעבירה גם סדנאות לריפוי בקריסטלים. אתר האינטרנט שהקימה, אותו היא מנהלת מזה מספר שנים, נחשב אתר ייחודי ומקיף מאד מבחינת הידע שניתן שם בנושאי קריסטלים וריפוי אנרגטי.

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il