X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאדאם
▪  ▪  ▪

מי עדן החברה המובילה בישראל לשיווק מים מינרליים טבעיים, יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל עם 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל' באמצעות חברת טאדאם שיווק ממוקד (tadamm.com), זכיינית הארגון.
שיתוף הפעולה מהווה חלק ממהלך כולל של 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', להגברת המודעות בגנים לנושא בריאות הילדים, ובכלל זה הקניית הרגלי שתיית מים בריאים מגיל צעיר. במסגרת הקמפיין, תאפשר מי עדן לגנים ולהורים לרכוש בר מים מינרליים טבעיים, בתנאים מיוחדים.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של 'מי עדן', אמרה כי "מחקרים מראים שבמקום בו יש בר מים מינרליים, הילדים שותים יותר מים. לכן, חשוב ומומלץ שבכל גן יהיה בר מים מינרליים טבעיים".
עוד אמרה גזית, כי 'מי עדן' רואים בגננות החברות ב'ארגון גני הילדים הפרטיים' כשגרירות לנושא בריאות הילדים. "משום כך חשוב לנו להגביר את המודעות בקרב הגננות ובאמצעותן בקרב ההורים, לחשיבות של הקניית הרגלי שתיית מים בריאים כבר מגיל צעיר" אמרה. "החיבור בין 'מי עדן' להצבת נושא הבריאות על-ידי 'ארגון הגנים הפרטיים בישראל', אשר הציב את נושא בריאות הילדים בראש סדר העדיפות, באמצעות חברת טאדאם, היה לכן טבעי ונוח".
בועז בנימיני מנכ"ל 'טאדאם', אמר ש'טאדאם' מצפה לשיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת 'מי עדן', שיכלול בעתיד גם השתתפות בימי הפנינג, תערוכות ועוד. "אנו בונים קמפיין לכל מפרסם, כך שיניב לו את התמורה הגבוהה ביותר האפשרית, תוך מתן ערך להורים והתחשבות בצורכיהם. הקמנו מחלקה נפרדת המתמחה אך ורק בקהל יעד זה ואנו נעזרים במהלך בניית כל קמפיין בגננות עצמן, שהם אוטוריטה ומובילות דעה בקרב הורים".
עוד אמר בנימיני, כי חלק מהתמלוגים המועברים על-ידי החברות בכל קמפיין, נתרמים למען ילדים חולי סרטן, באמצעות עמותת 'גדולים מהחיים'. חלקו האחר משמש להדרכת הצוות החינוכי בגן בנושאי בריאות, בטיחות וחינוך, באמצעות 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל'.
על מי עדן
חברת מי עדן העוסקת בהפקה, שיווק והפצת מים מינרלים טבעיים הינה חלוצת חברות המים המינרלים בישראל. תחילת דרכה של מי עדן בשנת 1980, עם גילויו של מעיין סלוקייה על-ידי משה המאירי ז"ל, בניולוג במקצועו (חוקר הקשר בין מים לגוף האדם). בשנת 1983, לאחר שנערכו בדיקות מקיפות לקביעת איכות המים ומקורם, קיבלה מי עדן אישור מהמדינה לשווק את מי מעיין הסלוקייה לכלל האוכלוסיה.
מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרלים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מתוך מחויבות להוביל דרך חיים בריאה הקימה מי עדן בשנת 1988 את שירות "מי עדן עד אליך", מערך הפצה ישירה של מים מינרלים טבעיים בכדים לבית ולמשרד. כיום משרת מערך זה כ- 150 אלף לקוחות בישראל.
על טאדאם
'טאדאם - שיווק ממוקד' (tadamm.com), הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום וקד"מ - תוכן שיווקי להורים בגני הילדים הפרטיים בישראל. קהל היעד כולל 80,000 הורים צעירים ומבוססים כלכלית. הזיכיון הוא בכ- 1000 הגנים הפרטיים החברים ב'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', המאגד את מרבית גני הילדים הפרטיים במדינה. 'טאדאם' מרכזת עבור הארגון, את כל הפעילות של חברות מסחריות כלפי ההורים.
'טאדאם' הציבה לוחות הורים מעוצבים בכניסה למאות גנים. הלוחות מחליפים את לוח ההורים הקיים, המשמש להעברת הודעות להורים בבוקר ובסוף היום. הם כוללים, בנוסף למידע הרגיל שמעבירה הגננת להורים, גם פרסום מסחרי שקיבל את אישורו של 'ארגון גני הילדים הפרטיים'. למדיה החדשה כבר הצטרפו כמה מהמפרסמים המובילים במשק, דוגמת 'אסם-נטלה' ו'גלי-בריל'.

תאריך:  08/10/2006   |   עודכן:  08/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il