X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון "צוות"
▪  ▪  ▪

ארגון "צוות" פרוס באמצעות 6 מחוזות ראשיים ו- 40 סניפים ברחבי הארץ המעניקים שירות ללמעלה מ- 30 אלף חברים, הארגון מעניק שירותים בתחומים רבים ומגוונים החל מאיתור תעסוקה לאיש הקבע המשתחרר ולגמלאי הוותיק, תרבות הפנאי, ביטוחים שונים, פתרונות סיוע לפרט והלוואות, פתרונות והצעות דיור מוגן, התנדבות בקהילה, ועוד. בימים אלה השלים "צוות" מהלך רחב היקף של מעבר ממערכות DOS Magic למערכות הפועלות בסביבת חלונות.
לפני כ- 6 שנים החל "צוות" למפות את הצרכים הארגוניים ובנה תוכנית ארוכת טווח לשידרוג המערך המיכוני - טכנולוגי כך שיהלום את התכנון האסטרטגי של הארגון, וייתן מענה מתקדם לצרכיו המתפתחים, ובסופו של תהליך יביא אותו למתן שירות ממוכן ברמה הגבוהה ביותר.
ארגון "צוות" שכר את שירותיה של חברת Triple T שתתכנן ותלווה את הפרויקט ותסייע בהטמעת המערכות בכל אחד מהמחוזות והסניפים של הארגון וכן תערוך הדרכות מקיפות למנהלי הארגון ועובדיו על מנת למקסם את היכולות הטכנולוגיות החדשות לטובת חברי הארגון.
לדברי תא"ל (מיל) דן נדיב מנכ"ל ארגון "צוות" "כעת משהשלימה חברת Triple T את מחשוב המערכות ניתנה לנו היכולת לנהל ON LINE את הארגון ולתת מענה מהיר ומקצועי לצרכי החברים. כיום, אנו נמצאים במצב של צעידה בטוחה לעבר ניהול הלקוח וזרימת מידע לאורך ולרוחב הארגון. נראה כי הפרויקט שיפר וקידם את דרך הניהול של הארגון".
הפרויקט כלל חיבור כל סניפי הארגון בטכנולוגיית IP-VPN לאתר המרכזי, בניית סביבה משרדית על בסיס טכנולוגיית מיקרוסופט, הקמת מערכת שרתים מרכזית ובכללם: שרת דואר, דומיין 2003 ועוד. במקביל בנתה Triple T תוכנית הדרכה ייחודית שהועברה לכל אנשי הארגון ואפשרה תפקוד מלא ועצמאי של הארגון במקביל להחלפת המערכות.
"הניסיון המקצועי של צוות Triple T בתכנון המקיף וניהול הפרויקט לאורך 6 שנים, כלל גם תהליך הטמעה פנים ארגוני מורכב, במעבר ממערכות DOS למערכות ניהול משרד בסביבת מיקרוסופט. החלפת תשתית שרתים ואבטחת מידע מתקדמת ובשילוב מערכות ניהוליות שונות כגון: CRM, SAP BUSSINES ONE, ניהול מסמכים ממוחשב, ניהול תעסוקה, מודול הלוואות, ועוד", מוסיף תא"ל (מיל) דן נדיב מנכ"ל ארגון "צוות".
באמצעות פרויקט אבטחת מידע ושיתוף פעולה עם חברת אקסיומה בהטמעת מערכת CRM יכולים 30 אלף חברי הארגון לנהל קשר מלא עם הארגון דרך אתר האינטרנט ומעקב אחר בקשותיהם הנמצאות בטיפול פעיל בעמותה, כגון: עדכון פרטים אישיים, סיוע במציאת עבודה, בקשת הלוואה, הצעות ביטוח ייחודיות ועוד.
כמו כן, הטמעה של מערכת SAP BUSINESS ONE בשיתוף חברת "סקר" תאפשר לארגון "צוות" ניהול פיננסי מתקדם, קבלת נתונים על פעילות הסניפים והמחוזות בזמן אמת ויכולת תגובה מיידית ומקצועית לאירועים בלתי צפויים ותרחישים שונים.
"אנו שמחים כי ניתנה לנו האפשרות ללוות את ארגון "צוות" במהלך משמעותי מקיף ואינטגרטיבי, שכלל שדרוג והתאמת חומרה ותוכנה בעלויות קבועות מראש. חווינו ביחד את תהליך מחשוב הארגון והבאתו אל היכולת למקסם את תחומי התמחותו ומתן השירותים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת" אומר עופר עוז מנכ"ל ובעלים של חברת Triple T.
חברת Triple T מתמחה במתן שירותי ייעוץ ותכנון במגוון תחומים טכנולוגיים ועסקיים המותאמים לצרכים הייחודיים של הלקוח. Triple T מלווה את הלקוח החל משלב החשיבה העסקית, התכנון ויישומו של פרויקט אינטגרטיבי מורכב, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומציאת פתרונות ייחודיים התפורים לפי מידתו של הלקוח, והגברת רווחיות עסקית.

תאריך:  17/10/2006   |   עודכן:  17/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il