X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אנא, משה קצב, הנח לנו עם דבריך הנבובים. לא פצית פיך, כאשר ראש הממשלה נהג בשיא של דורסנות, בריונות פוליטית, אי-הגינות והפרת כל כלל בסיסי דמוקרטי, שלא לדבר על הפרת הבטחות מפורשות ומתוקשרות שהבטיח (ושלא לדבר על השחיתות האופפת את הליכותיו). אילו היית נשיא ראוי לשמו, היית מרים קול זעקה. לא כעת, כשהעוקרים מצפים בקוצר-רוח למוצאי תשעה באב, אלא לפני שנה ורבע.
לנשיא אין שום סמכות - לבד מהסמכות לחון עבריינים ועוד סמכויות פעוטות וסמליות. אך לנשיא יש סמכות מוסרית, העומדת בעצם לכל אזרח, אך במימושה בידי הנשיא יש לה תהודה עצומה: למחות נגד עוולות, נגד אי-יושר ונגד אי-צדק, במיוחד כשאלה נקוטים בידי השלטון.
כפי שניסית לנהל מדיניות-חוץ משל עצמך, והצעת בפומבי ליזום את נסיעתך אל ערפאת ברמאללה (באמת, חסרים לנו בזיונות כאלה), בחריגה אדירה מסמכותך וללא אישור הממשלה לפני גלגול ההצעה על לשונך, אתה בא אלינו כעת כמי שבשתיקתו נתן ידו למעשי החטא והעוולה.
די לנו עם הפוזה של העצב הנצחי, הנסוך על פניך גם כשאין בכך צורך, ואנו סופרים את הדקות שנותרו להחלפתך. לא שכחנו את הופעתך ההיסטורית באצטדיון הכדורסל במוסקבה, שבמהלכה העניק לך גאון הדור פיני גרשון את הכינוי "מושון". היה זה פרס ראוי למי שניסה לחקות את לימור לבנת בהופעתה (שגם היא היסטורית) על דוכן המנצחים באולימפיאדה.
אם אתה רוצה לעשות בינתיים משהו מועיל, עד פרישתך המיוחלת, לך לבקר ביקור תנחומים אצל משפחת נתן-זאדה השכולה. בנם התועה והמבולבל קיפח את חייו באשמתם הישירה של קציני צבא מטומטמים, רשלנים וכושלים, לאחר שהופקר בדם קר ובאופן פושע ע"י שוטרים שבראשם סגן-ניצב - שלא הועמד לדין על פשעו זה - בידעם בביטחה כי הוא עומד להירצח בידי האספסוף של אוהבינו הידועים. אילו פעלו הצבא והמשטרה כראוי, היה הבחור ניצל ממוות ומופנה לטיפול פסיכיאטרי. שר הביטחון - שאין לדעת מתי שיקר לעם, באומרו כי נסיגה חד-צדדית תמיט עלינו אסון, או באומרו את ההיפך הגמור - הלך לבקר את משפחות ההרוגים בשפרעם. יחד עימו הלך המפכ"ל של משטרת ניסו שחם האלימה והכושלת, שבימים אלה יש לה לפחות תירוץ להמשך כשלונותיה, שכן כוחותיה מרותקים כביכול לגוש קטיף, ואפשר לחשוב שבימים כתיקונם השוטרים משליטים סדר ולוחמים בפשיעה. שר הביטחון והמפכ"ל לא באו לכרוע ברך ולהתנצל בפני הגב' נתן-זאדה, האם הנבונה שבמשך שבועיים זעקה לצבא שיצילו את בנה המבולבל והאומלל, באין מושיע.
לך, כרע ברך לפניה, לחך את עפר רגליה ובקש ממנה סליחה. הרי המתנחלים אינם זקוקים למליצותיך, ותעצומות הנפש שלהם - ברוך השם - אינן נבנות ע"י היושב בבית הנשיא.

תאריך:  11/08/2005   |   עודכן:  11/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן גנור
"עד היום איש לא הוכיח שרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, הוא פועל יוצא של ההסתה. הדבר הוודאי הוא שהיה כשל אבטחתי במקום הרצח"    כך אמר ב-10 אוגוסט היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בישיבה של הוועדה לביקורת המדינה, שעסקה בהיעדר פעילות הפרקליטות נגד הסתה וסרבנות
עו"ד גולדבלט משה
טל רבינוביץ'
אילן יוגב
במדינות העולם כבר הכינו את החטיפים לקראת השידורים הישירים ומצפים בכיליון עיניים לחזות ביהודים רבים זה עם זה, ואם אפשר גם מכות
עו"ד עפר טויסטר
רבות נכתב (ועוד ייכתב) על השלכותיה של תמ"א 36 א' - מתקני שידור קטנים וזעירים. אותה תוכנית מתאר ארצית שמטרתה היתה להסדיר הקמתן של אנטנות למתקני השידור הסלולריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il