"רמי -לי", רשת אופנה להריון המונה 23 סניפים בפריסה ארצית, תמכור בסניפיה מוצרים ייעודיים לנשים בהריון של חברת "מאמי קר".
"מאמי קר", הינה חברה ישראלית המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה הנותנים פתרון לבעיות עור כתוצאה משינויים הורמונאליים ופיזיולוגים המתרחשים בתקופת ההיריון ומיד לאחריו, כמו סימני מתיחה (סטריאה), יובש בעור ועוד. כל המוצרים מכילים חומרים פעילים טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים. המוצרים קיבלו את אישור משרד הבריאות.
כרגע נמכרים ברמי-לי חמישה מתוך ששת המוצרים שבסדרה:
קרם למניעת סימני מתיחה Striae Anti- 129 ש"ח, שמן שקדים טהור אורגני ורפואי - לעיסוי הפרינאום לקראת הלידה - 69 ש"ח, קרם לאחר הריון ודיאטה - לשיקום העור והזנתו - 129 ₪, קרם רגליים טיפולי לעיסוי והקלה על כאבים ונפיחויות במהלך ההיריון- 79 ₪, וחמאת שיאה אורגנית וטיפולית להזנה מוגברת של העור - 99 ש"ח.
לדברי רועי מזרחי סמנכ"ל רשת רמי לי, כניסה לשיווק מוצרי טיפוח ייעודים לנשים בהריון מהווה עוד נישה משלימה לשירות ולאופי המוצרים המשווקים ברשת. בכוונת שתי החברות לצאת בפרסום משותף.
יהשוע שקד, מבעלי חברת מאמי קר, אומר כי בכניסה לשיווק המוצרים ברמי-לי יצרה מאמי קר שת"פ אסטרטגי שמטרתו להביא לידיעתן של נשים בהריון ולאחר לידה שעומדת לרשותן סידרה ייעודית וייחודית של מוצרי טיפוח שעברו אישור משרד הבריאות ומיועדים לסייע להן בהתמודדות עם השינויים שעובר גופן בתקופה זו.
לדבריו, שוק מוצרי הטיפוח לנשים בהריון עדיין בחיתוליו אבל הינו בעל פוטנציאל להגיע להיקפי מכירות מרשימים של 24 מיליון ש"ח מחזור שנתי. בכוונת מאמי קר להפוך שחקן מוביל ואקטיבי בשוק זה ובתוך שנה להוות 40% משוק זה.
מוצרי מאמי קר משווקים במקביל גם ברשת הניו פארם, בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים. החברה עושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בייצוא ומשווקת כבר היום לבתי מרקחת בקפריסין ויוון. בנוסף היא נמצאת בשלב של קבלת רישיון רפואי להפצה גם באירופה.