X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

לראשונה מזה 10 שנים, יוצאת יוניליוור במהלך כולל למותג 778 במסגרתו, משיקה החברה קטגוריה חדשה וכניסה לסגמנט מעדן 100% פרי, בו לא הייתה פעילה עד כה. מדובר בסגמנט המתפתח ביותר בשוק זה, עם צמיחה של 20%.
במסגרת רענון המותג הותיק 778 בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, המהלך המקיף כולל עיצוב לוגו חדש למותג, החלפת הצנצנות לצנצנות מרובעות מעוצבות ויצירת מראה רענן ובולט על המדף לכל סדרת המוצרים, תוך שמירה קפדנית על האיכות הידועה של קונפיטורת 778.
כמו כן, משיקה החברה טעמים חדשים של קונפיטורות, שיחליפו טעמים אחרים. סה"כ תכלול סדרת הקונפיטורות 6 טעמים: תות שדה, משמש, פובידל (שהיו קיימים עד כה ומתאימים מאוד גם לאפיה ולבישול), תפוז, תפוח קינמון, פטל, שהינם טעמים חדשים. סדרת הקונפיטורות לייט (עם חצי מכמות הקלוריות) תכלול 3 טעמים: תות שדה, משמש, אוכמניות.
עמית מאיר, מנהלת מותג 778, יוניליוור ישראל: על-פי מחקרים שערכנו, מותג 778 נתפס בקרב הציבור כמותג מוכר מאוד, מצליח ואהוב, אולם מיושן במקצת היות ולא קיבל תמיכה בשנים האחרונות. לכן החלטנו ביוניליוור לרענן את מותג 778 על-מנת לשמור על מובילות בשוק וייצרנו מותג מושך, מעורר תאבון ובולט על המדף. במסגרת מהלך זה ניכנס גם לסגמנט המתפתח של מעדן 100% פרי. ההשקה תלווה בתמיכה מאסיבית מנקודות המכירה".
שוק הקונפיטורות כולו (כולל ריבות ומעדן פרי) נאמד בכ-65 מיליון שקל בשנה, ממנו מהווה יוניליוור 22%. חלוקת השוק: סגמנט מעדן 100% פרי מהווה 36% ממנו, סגמנט הקונפיטורות מהווה 31%, סגמנט הריבות מהווה 15%, סגמנט קונפיטורות דיאט מהווה 12% וסגמנט הקונפיטורות ללא סוכר מהווה 6%. (נילסן, כספי, שנתי, יוני 2006).
(ההבדל בין ריבה, קונפיטורה ומעדן 100% פרי טמון באחוז הפרי במוצר. בעוד שריבות מכילות לפחות 35% פרי או מחית פרי, מכילות קונפיטורות מינימום של 45% פרי וחתיכות פרי. מעדן 100% פרי עשוי, כשמו, 100% רכיבי פרי ורכז פרי, ללא תוספת סוכר.)
סגמנט הקונפיטורות נאמד בכ-20 מיליון שקל בשנה, כשהשחקן המוביל בו הוא מותג 778 של יוניליוור, המהווה 37% מהשוק. אחריו המותג הפרטי של שופרסל עם 19%, יד מרדכי עם 14%, ענבי ציון עם 13%, יד מרדכי עם 14%, ואחרים. (נילסן, כספי, יוני 2006).
סגמנט מעדן 100% נאמד בכ-23 מיליון שקל בשנה, בעל צמיחה שנתית של 20%. השחקן המוביל בסגמנט זה הינו סנט דלפור, המחזיק בנתח שוק של 67%, אחריו המותג הפרטי של שופרסל עם 16%, יד מרדכי עם 6%, ואחרים. (נילסן, כספי, יוני 2006).
ההסטוריה של 778:
מותג 778 החל בשנות החמישים, כששתי חברות מ"בית יצחק", החלו לבשל בביתן קונפיטורת תות שדה ולשווקה. מקור השם 778 הינו על שם משק 77 ומשק 78 בבית יצחק, המושב בו התגוררו. במהלך השנים הן הקימו מפעל קטן ליד ביתן, בו ייצרו קונפיטורות ממיטב פירות הארץ. בשנות השמונים רוכשות "כור" ומשפחת פקטור מגרמניה את מפעל 778 בבית יצחק מידי שתי החברות. המפעל שודרג ואת המוצרים החלו לייצר בשיטות מודרניות יותר. בשנות ה- 90 מחדשת יוניליוור את פעילותה בישראל והבעלות על 778 עוברת ליוניליוור.
ב-1993 הועבר מפעל 778 מבית יצחק למפעל יוניליוור בחדרה. במסגרת מהלך זה השתנו שיטות העבודה, שופרו המוצרים והמבחר גדל. מותג 778 הינו אחד המותגים הישראלים הותיקים, המוכרים והאהובים, המשווקים על-ידי יוניליוור ישראל.

תאריך:  29/11/2006   |   עודכן:  29/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il