X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדיווחים על אלימות ודקירות במועדונים, עברנו לאינסוף שידורים ודיווחים על אירועי ההינתקות והאלימות שלא היתה שם אולי כמו הפיגועים שהיכו בנו וגרמו לנו להתלכד, כך אנו זקוקים להינתקות ולכאב שהיא מביאה, שתאחד אותנו מול התלאות
▪  ▪  ▪

ביום שמש רגיל אפשר לקרוא בעיתונים על תאונות דרכים, עוד אישה מוכה או רחמנא לצלן, על אנטנה סלולארית חדשה שהוקמה לה באישון לילה. מאז החלה ההינתקות והשמש הרגילה והקופחת נמצאת כעת מעל גוש קטיף כשומרת האמונים האמיתית, חלה תפנית בחדשות העיתונים והטלוויזיה וכל הדיווחים השגרתיים פינו מקומם להינתקות.
פתאום כבר אין תאונות דרכים. הדיווחים החוזרים ונשנים על מספר ההרוגים בכל סוף שבוע בקושי נשמעים, והנה, במוצאי שבת התרחשה, סליחה, קבלו תיקון - נגרמה (תאונות לא מתרחשות) תאונת דרכים באשדוד ו"זכתה" לכותרות ראשיות כדי להזכיר לנו שעדיין אנחנו חיים באותה המדינה ושום דבר לא השתנה.
כנראה שהנוער התחבר לעצמו לכבוד ההינתקות והפסיק לדקור את אחיו השותפים לבילויי המועדונים בימי השישי. מדיווחים חוזרים ונשנים על האלימות הגוברת, ההודעות הרשמיות של המפכ"ל לפריסה רחבה של שוטרים אף יותר מזו בשבוע הקודם, וזאת לאחר שהיינו בטוחים כי היתה זו הפריסה הגדולה ביותר ואין יותר ממנה, התבדו כל ציפיותינו וגילינו כי כעת, לאחר ששלחו את כל השוטרים אל גוש-קטיף, האלימות פסקה. אינני מעוניין ליצור את הרושם המוטעה כי השוטרים הם שיוצרים את האלימות, אך תרחישי האלימות אינן נשמעות בשבועיים האחרונים.
היה-היה שר בממשלת שרון ושמו נתניהו. השר התפטר מהממשלה ובמשך יומיים תמימים סבבו סביבו כל מדורי החדשות בארץ. כעבור יומיים החלה ההינתקות ומאז אף אחד לא שומע על נתניהו. זוהי לדעתי הזדמנות חד-פעמית למר נתניהו לחזור לממשלה מבלי שישימו לב, ואולי זה כבר קרה ואנחנו לא יודעים על כך. אך הרעש וההמולה לה איחל השר המתפטר, נגנזה משולחנות העריכה של התקשורת, או למעשה, התנתקה מהן ופינתה מקומה להינתקות.
אלה הם רק חלק מנפלאות ההינתקות. גברים מכים ונשים שנרצחות, חיפוש אחר מבצעי הלינץ' בעדן נתן-זאדה, סיקורים נרחבים על המחבל היהודי 2, והרשימה עוד ארוכה. משינאת חינם נראה כי התחלנו לחבר את הקרע ממנו אנו כעת כה חוששים. "שינאת האחים" עליה כה דובר התגלתה לבסוף כ"אהבת חינם".
אולי עלינו לאחל שההינתקות תימשך כמה שיותר זמן. אחוות האחים והרצון להתגבר על מכשולי היום יום מוכיחים עצמם שוב מחדש. כמו בימים בהם הוכינו בפיגועים והיה לנו סביב מה להתלכד, כך גם היום אנו מוצאים סיבה לכאוב וכל שאר הסיבות מופנות להתחברות בינינו. מעבר לכל ספק, חוזה המדינה צדק - אם נרצה, אין זו אגדה.

תאריך:  22/08/2005   |   עודכן:  22/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן שיל"ת
איפה אתם, כל האנשים שאיכפת להם מהמדינה? איפה אתם, כשעוקרים אנשים יקרים מאדמתם? איפה אתם, כשצריך לעזור להם לארוז את חפציהם, להקים מחדש את חייהם ולעודד את רוחם?
נרי אבנרי
ההצעה שהשיא טומי לפיד לשרון שיפרוש, לטובתו הוא, מוכיחה שהוא לא מכיר את ראש הממשלה    האיש מכור לשלטון, ויעשה הכל כדי להישאר שם, בתפקיד ראש הממשלה
עו"ד משה גולדבלט
ברור לחלוטין מלשון התלונה שנשלחה על-ידי היועץ המשפטי של עיריית חיפה לנשיא בית משפט השלום, כי עוונה העיקרי של השופטת הילה כהן הוא לא קריעת "בקשות" לא פורמליות לקביעת מועד אחר לדיון אלא חוסר "יעילות"    היה עליה לחרוץ במהירות וביעילות בתיקים רבים יותר ויש לשער כי כוונתו וכוונת המנגנון היתה גם כי תרשיע מהר וביעילות את הנאשמים
גאי כרמי
כדור שני לניצולי שואה, השימוש בזכר השואה ואנלוגיות הנעשות עימה מקוממים אותי. אבל למען חופש הביטוי אלחם שגם הזכות לצורה זו של מחאה תישמר
עו"ד משה מכנס
שאול מופז הודיע כי לא יימצא מקום בשורות צה"ל לבני הנוער מגגות גוש קטיף    אני מקווה שבית המשפט, שלו תוגשנה עתירות הנערים הללו בשל אי-גיוסם, יידע להעמיד במקומו את הצדיק ממשרד הביטחון, כפי שהעמידו בפרשה המכוערת של "תקופת הצינון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il