X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "לי קופר"
▪  ▪  ▪

קונספט שיווק, זכיינית מותג הג'ינס הבריטי "לי-קופר", מרחיבה את פעילותה במזרח אירופה. הרשת, המפעילה כיום 38 חנויות ברומניה, אוקראינה, סרביה ובולגריה, הודיעה היום כי בכוונתה להפעיל עד סוף 2007 כ-100 חנויות במזרח אירופה, כחלק מאסטרטגית החברה להעצמת פעילותה הבינלאומית ולהתרחב למדינות נוספות.
את הפעילות הבינלאומית של קונספט שיווק מובילה כרגע רומניה, שם החלה לפעול לי קופר בשנת 2005 עם פתיחת 8 חנויות ראשונות. בשנה האחרונה (2006) נפתחו 12 חנויות נוספות, ובימים אלה מציינת הרשת פתיחת חנות מספר 20 של "לי קופר" ברומניה, בעיר סיביו.
קונספט שיווק מחזיקה ב-55% ממניות החברה ברומניה, כאשר ביתרת המניות מחזיק רונן חליבה המשמש כמנכ"ל החברה ברומניה, בכוונת החברה להרחיב בשנה הקרובה את פעילותה ברומניה ולהגיע לכ-34-30 חנויות.
חיים חורש, סמנכ"ל התפעול קונספט שיווק והאחראי לפעילותה בחו"ל: "אנו מעמידים בסדר עדיפות ראשוני את פיתוח הפעילות הבינלאומית של הרשת, ומעריכים כי עד לסוף 2007 נפעיל כ-100 חנויות לי קופר במזרח אירופה, רומניה, בולגריה, סרביה, הונגריה וסלובקיה. כיום אנו מפעילים 20 חנויות ברומניה, 12 באוקראינה, 4 בסרביה ו-2 בבולגריה וכבר ברבעון הראשון של 2007 נפתח את החנויות הראשונות שלנו בהונגריה וסלובקיה".
על הפעילות המוצלחת של לי קופר ברומניה, הוסיף חורש: "הפעילות ברומניה מוכחת כמוצלחת ביותר והינה רווחית. על-פי הערכות עד סוף 2007 נפעיל כ-34-30 חנויות לי קופר ברומניה".
קבוצת קונספט שיווק הינה מהקבוצות המובילות את שוק האופנה בישראל ובמזרח אירופה. החברה מחזיקה בזיכיון מותג הג'ינס הבריטי לי-קופר בישראל וב-7 מדינות במזרח אירופה.
החברה מפעילה כיום 80 חנויות לי קופר בישראל ובחו"ל. בנוסף, מפעילה החברה את רשת "בלו-בירד" המונה כ-20 חנויות ומחזיקה בזכיון של חברות הגלישה "ריפ-קרל" ו-"נו-פיר" וכן במותגי ההנעלה "גלוב" ו"סנוק".
קונספט שיווק מחזיקה ב-51% ממניות "אקספוז" יבואנית ומשווקת מותגי ההלבשה התחתונה ובגדי הים "לי קופר", "בננה", "גלית לוי" וגרבוני "גולדן ליידי" . קונספט מחזיקה גם ב-51% ממניות "רוס אובטה", מותג אופנה נשי בו שותפות האחיות עינב והדס צוקר, המשווק בהצלחה בחו"ל.
החברה, בבעלות גידי גולדפינגר, מעסיקה כ-550 עובדים בישראל וכ-300 בחו"ל. מחזור המכירות של הרשת החברה צפוי לעמוד השנה על כ-240 מיליון ₪, לעומת 170 מיליון ₪ בשנת 2005. החברה צופה שיעורי גידול משמעותיים גם בשנים הקרובות.

תאריך:  04/12/2006   |   עודכן:  04/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il