X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אי סי איי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

אתמול, היום הבינלאומי לזכויות האדם, פתחה חברת אי סי איי, את מרכז הזכויות של עמותת "ידיד" בפתח תקווה. הטקס התקיים במעמד אהובה ינאי, מנכ"ל מתן, סגן ראש העיר יעקב בן שמחון ושרי ריבקין, מנכ"ל ידיד.
עמותת "ידיד" נבחרה להיות פרוייקט הדגל החברתי התנדבותי של אי סי איי "ביחד עם הקהילה". הפרוייקט, המתמקד בהעצמה חברתית, עיקרו ביכולת לגרום לאדם או קבוצת אנשים להשתמש בפוטנציאל האישי שלהם לשנות את סביבתם והוא מאפשר ליחידים ולקבוצות להביא לידי ביטוי את כישוריהם תוך מיצוי זכויותיהם כפרטים.
פרוייקט הקהילה של אי סי איי עם "ידיד" יפעל גם באופקים ובירושלים. הקשר בין אי סי איי לעמותת "ידיד" נוצר ע"י ארגון מתן המתמחה בחיבור עסקים לקהילה ומלווה את אי סי איי בכל שלבי גיבוש תכנית הפעילות הקהילתית וביישומה בפועל.
היוזמה לפתיחת מרכז הזכויות בפתח תקווה נולדה לאחר שהתברר לאנשי אי סי איי כי עד לפי שנתיים פעל מרכז "ידיד" בפתח תקווה אך נסגר מחוסר תקציב. המרכז טיפל במאות מתושבי העיר מכל מרכיבי האוכלוסייה: דתיים, חילוניים, ותיקים, ועולים חדשים. בעקבות סגירתו של המרכז, נאלץ כל מי שזקוק לסיוע, לנסוע למרכז הזכויות של "ידיד" בתל אביב.
כיום הודות לתרומת אי סי איי המממנת את הקמת המרכז בעיר, יוכלו אזרחי העיר להגיע למרכז סיוע הקרוב לביתם והממוקם במרכז העיר ולקבל סיוע ותמיכה.
המרכז החדש יאפשר ייעוץ וסיוע חינם לכל דורש בתחומי משפט, צרכנות, חינוך, תעסוקה, דיור ושיכון, ביטוח לאומי ובריאות. הפתרונות ניתנים על פי מודל שמבוסס על עקרון ההעצמה באמצעותו לומד הפונה כיצד להתמודד בעצמו מול המערכת ולמצות את זכויותיו.
רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי סי איי: "כאזרחי המדינה וכחברה בינלאומית שמרכז פעילותה הינו בישראל, אנו רואים עצמנו מחויבים לפעול למען זכויות הפרט וכנגד הפרתן". עוד הוסיף מאור "אנו רואים חשיבות עליונה בפתיחתו המחודשת של המרכז בעיר פתח תקווה. המרכז יוכל לסייע לתושבי העיר ובנוסף, ייתן אפשרות לעובדי החברה להתנדב בתוך הקהילה בה הם חיים ועובדים".
מנכ"ל "ידיד" שרי רבקין אמרה "אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה בין המגזר העסקי למגזר השלישי וההתנדבותי, בעיקר כאשר מדובר בשילוב של עובדים בפרויקט הקהילתי, הוא שילוב מנצח. אנחנו גאים בעובדה שחברת אי סי איי בחרה דווקא בעמותת "ידיד" כשותפה קהילתית להובלת פרוייקט של העצמה חברתית".
עמותת "ידיד" פועלת מאז שנת 1997, להעצמת שכבות חלשות באוכלוסייה והגברת הסולידריות החברתית. מיום הקמתה טיפלה עמותת "ידיד" באמצעות מאות המתנדבים בארגון ובהצלחה, בלמעלה מ- 150 אלף משפחות ויחידים באמצעות 22 מרכזי זכויות ושלוחות בהם ניתן לפונים ייעוץ וסיוע חינם במימוש זכויותיהם החברתיות.
במסגרת הפעילות המשותפת עם עמותת "ידיד" יוזמנו עובדי אי סי איי להתנדב במרכזים ולסייע במגוון תחומים לפי כישוריהם והעדפותיהם.

תאריך:  12/12/2006   |   עודכן:  12/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il