X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם הם חיו במושבה שלי
▪  ▪  ▪

ראש המועצה של כו ו ו ו לם
בימים אלו של פעילות קדחתנית של בחירות לראשות העיר, נזכרתי בראש המועצה הראשון שלנו, איש יקר אשר שירת את המושבה במשך שנים ארוכות, והיה מקובל על כולם. כל מעייניו היו להיטיב עם המושבה ועם תושביה. הוא לא רדף כבוד, וסירב בתוקף לקבל שכר עבור מילוי התפקיד. משכורתו כמנהל הפרדסים הספיקה לו (היא היתה צנועה כי הוא האמין שאסור לו להשתכר יותר מפועל), ובאורח חייו הפשוט נתן דוגמה אישית לאחרים.
רבים הסיפורים עליו ועל פעלו, ואביא כאן רק אחד מהם, אותו שמעתי מאבי ז"ל, ואשר יעיד על אופיו של ראש המועצה: יום אחד הוזמן אבי לפגישה במשרדו, והכסא עליו התיישב היה רעוע. המארח לא התעצל, ביקש את סליחתו של אבי, שלף פטיש וכמה מסמרים ותיקן את הכסא חיש קל. התנהגות לא אופיינית לאיש ציבור בימינו.
אישה צדיקה היתה
היא הגיעה ארצה בגיל מבוגר יחסית, עם בעלה וארבעת ילדיה. כל רכושם נלקח מהם בגולה, וכאן נאלצו להתחיל הכל מחדש. השנים הראשונות היו למודות סבל, אך המשפחה עבדה קשה והסתפקה במה שיש.
האישה נרתמה מיד עם בואה לעזרה לזולת, למרות קשיי הפרנסה והטיפול בילדיה. היא עזרה לחולים ולקשישים, למשפחות מרובות ילדים שהיו במצוקה ולקשי יום שלא ידעו להתמודד בעצמם עם בעיותיהם. היא לא נרתעה גם מעשיית חסד של אמת לנפטרים. כל זאת עשתה בצינעה מבלי לבקש הכרת תודה או כבוד.
רבים מבני המושבה, ביניהם כאלו שהתבססו ברבות השנים, חייבים הרבה לאישה הזאת. חלקם ידעו להעריך ונצרו אותה בליבם. אחרים העדיפו לשכוח את תקופת המצוקה ואת מי שעזר להם.
בגיל מופלג, ללא סבל, כשהיא מוקפת בדורות של צאצאים אוהבים, הלכה לעולמה. היה מי שאמר עליה כי היתה זו דרכו של האל לגמול לה על כל השנים שנתנה לזולת.

תאריך:  01/09/2005   |   עודכן:  02/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
כתב אישום חמור הוגש נגד ח"כ עמרי שרון, בנו של. מדובר באירועים משנת 99', עת עמד עמרי שרון בראש הקמפיין לפריימריז לראשות הליכוד    הסדר טיעון בשלב זה לא הושג אך ספק אם המשפט הזה יגיע לסיומו הטבעי    הפרסומים כי התביעה דורשת מאסר בפועל הם מוגזמים ומוקדמים מדי
נרי אבנרי
אין יותר שנוא על השמאל, משמאלנים שהתפכחו ושברו ימינה. "טרור רוחני", כך הגדיר הסופר אהרון מגד, את השיטות שבהן נוקט השמאל נגד יריביו הפוליטיים
איתן גנור
שרת החינוך זקוקה נואשות להצלחה, ובמיוחד עכשיו, שהרי הבחירות מעבר לפינה. אז מה עושים כאשר הרפורמה תקועה? שופכים ים של כסף על מספר קטן של תלמידים ומורים, במספר קטן של יישובים, בסה"כ כ-7% מתלמידי ישראל    ומדוע אין זה פיילוט? לא נקבעו פרמטרים למדידה והערכת הצלחת הפיילוט, ובעיקר, אין הפיילוט מנוהל לפי היכולות שיעמדו לרשות מערכת החינוך אם תבוצע הרפורמה בהיקף מלא באותם תקציבים בעבור כל תלמיד
מיכל יקיר
יונה סוקולובסקי
אנחנו מגלים סובלנות גדולה ליהודים-ישועים, למוסלמים פנאטיים, לאחמדים, עלאווים, פרבוסלבים ויוונים אורתודוכסים. איננו מגלים אותה סובלנות כלפי עצמנו וכלפי המורשת הרוחנית שלנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il