X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצעד ה"גאוה" טבע בניו-אורלינס
▪  ▪  ▪

אסון ההוריקן שפקד את מדינות ארה"ב השוכנות על חוף מפרץ מכסיקו פגע בעיקר בעיר ניו-אורלינס. העיתוי של אסון הטבע הזה מחולל עתה סערת רגשות בקרב האוכלוסיה האבנגליסטית של ארה"ב, אלו המכונים "פונדמנטליסטים".
העיר ידועה בעיקר בגלל ה"רובע הצרפתי" שלה. בשנים האחרונות הפך הרובע למרכז של הומוסקסואלים ובו מרוכזים רבים מן הבארים שלהם ובעיר מתקיימת פעילות ענפה שלהם. מדי שנה, מזה 34 שנים, מתקיים בעיר פסטיבל של הומוסקסואלים שבעיקרו עומד מצעד. (דוגמת הפסטיבל והמצעד שרצו לערוך בירושלים ואשר נדחה בגלל ההינתקות). השנה היה אמור הפסטיבל הזה להתקיים בין התאריכים 30.8 ו- 5.9. שמו של האירוע הוא "הניוון המוסרי הדרומי" ("סאות'רן דקדנס"). לרבבות החוגגים שעמדו לקחת חלק ב"סאות'רן דקדנס" עמדו להצטרף גם רבים שהתכוננו לקחת חלק באירועים נוספים המיועדים להומוסקסואלים.
הפסטיבל מושך מדי שנה מספר הולך וגובר של חוגגים. בשנת 1997 השתתפו בו 50,000 אנשים ובשנה הקודמת נטלו חלק כבר 125.000 אנשים. על-פי ההערכות, העשירו החוגגים את כלכלת העיר בכמאה מיליון דולר. "אני מצטער להודיע לכם שבעקבות ההוריקן קתרינה, בוטל רשמית ה'סאות'רן דקדנס'" - הודיע צ'יסהולם, מארגן האירוע בדואר אלקטרוני שנשלח לכל הארגונים שעמדו לקחת חלק בחגיגת ה"ניוון המוסרי". בבעלות צ'יסהולם "עוז", מועדון הריקודים ההומוסקסואלי הגדול בעיר, אשר נשטף כולו במים אשר הציפו את העיר. בתחילה סברו ש"הרובע הצרפתי" ינצל מן ההרס, אך לפתע נפרץ הסכר של אגם פונטצ'רטריין, והרובע הוצף כולו. במקום חוגגים פשטו על בתי העסק שלו בוזזים אשר גנבו מכל הבא ליד.
רבים מחולי האיידס המצויים בשפע באזור מוכה סקס אנאלי זה נותרו ללא טיפול רפואי. השלטונות עושים עתה מאמצים לספק להם את התרופות אותן הם נוטלים. קולגות שלהם מיוסטון הסמוכה התגייסו לעזרתם. "אנו צריכים לעשות מה שבאפשרותנו לעזור להם", אמר פעיל הומוסקסואל מיוסטון. "הם העניקו לרבים מאתנו חופשות של 'כף' ב'סאות'רן דקדנס' וב'מרדי גראס' (אירוע הומוסקסואלי נוסף בו הצטיינה ניו-אורלינס)".
כך מתייחס לעניין אתר אבנגליסטי בארה"ב:
"ימים ספורים בלבד לפני ה'סאות'רן דקדנס' ב'רובע הצרפתי', החריבה סופת הוריקן את העיר. ה'סאות'רן דקדנס' נודע לשימצה בהמוני הומוסקסואלים שתויים הממלאים את הבארים ב'רובע הצרפתי' והעוסקים בפעילויות מיניות ברחובות ובבארים. בשנה הקודמת שלח כומר מקומי לראש העיר, חברי מועצת העיריה ולתקשורת סרט וידיאו המתעד את האקטים המיניים המתבצעים בפומבי לפני שוטרים במהלך הפסטיבל, אך הם פשוט התעלמו מכך והמשיכו לקבל בסבר פנים יפות את החוגגים, בתארם את הפסטיבל כ'אירוע מרתק'. הוריקן קתרינה מכל מקום, שם קץ לחגיגת החטא השנתית."
כך כותב אתר אבנגליסטי אחר: "'סאות'רן דקדנס' היה אמור להיות גם השנה חגיגה פומבית שנועדה להציג את ההומוסקסואליזם כאורח חיים קליל ולגיטימי. רבבות היו אמורים לשרוץ בכל רחבי ניו-אורלינס ל'חגוג' את המיניות שלהם. במלים אחרות, סדום ועמורה אמורות היו לקום לתחייה לאור יום ורוחות הרפאים שלהן היו אמורות לפקוד אותנו גם בלילות. המשטרה הייתה נאלצת למלא את בתי הכלא בזרם בלתי פוסק של שתויים ומופקרים. אזרחים הגונים אמורים היו לכסות את עיניהם ולשחק במחבואים לנוכח הפריצות הכללית. עם הילדים הקטנים צריך היה ללכת בדרכים עוקפות בתקווה למנוע מהם את מראה הרוע הצועד בגלוי.
ואז באה קתרינה.
ניו-אורלינס הנה עתה תחת המים, חרבה וטובלת בביוב, במקום לספק מים נובעים בשפע לזימה ההומוסקסואלית".
בצפייה לאירוע, כתב אתר הומוסקסואלי ביום 19.8:
"מי שחפץ בהמולת הרוק הכבד, בחבקים המעטרים את מותני הגברים, צריך להיות בניו-אורלינס ב'רובע הצרפתי' בפסטיבל ה-34 של ה'סאות'רן דקדנס'. פסטיבל זה זכה למוניטין של אחת ההפגנות הגדולות ביותר של הומוסקסואליזם חסר עכבות, שבו תלבושות שונות ומשונות וסקס פומבי הפכו לנורמה. אנשים רבים מצפים להמוני החוגגים, למצעד ולכל המסיבות. הכל מסתכם לחגיגה אחת של סיום הקיץ - הורה (קריאת עידוד) אחרון!".
ההורה הפך להוריקן.

תאריך:  02/09/2005   |   עודכן:  03/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחמיה תנא
אלעזר לוין
כניסתן של מגדל ואמות לקניון מהווה הצבעת אימון גם בעיר אילת
נסים ישעיהו
למרות מה שנוהגים לחשוב אצלנו, המדינה אינה אלוקים וגם לא תחליף לאלוקים    ברגע שמקבלים את המדינה כסמכות על, כל המאבק מתמקד בשאלה מי היא המדינה, האזרחים הפשוטים כגון עקורי גוש קטיף, או המערכת ואלה המאיישים אותה    ה' יתברך ורצונו, כאילו אינם בתמונה בכלל, אז מה הפלא שמגיעים לחורבן
נחמיה תנא
גם הם חיו במושבה שלי
עו"ד אברהם פכטר
כתב אישום חמור הוגש נגד ח"כ עמרי שרון, בנו של. מדובר באירועים משנת 99', עת עמד עמרי שרון בראש הקמפיין לפריימריז לראשות הליכוד    הסדר טיעון בשלב זה לא הושג אך ספק אם המשפט הזה יגיע לסיומו הטבעי    הפרסומים כי התביעה דורשת מאסר בפועל הם מוגזמים ומוקדמים מדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il