"פלמוליב", נוזל הכלים המוביל בישראל, משיק בימים אלה את נוזל הכלים היעיל ביותר להסרת שומנים קשים "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה".
חברת שסטוביץ תשקיע כ-6 מיליון שקל בקמפיין שילווה בסיסמה: "פלמוליב אוקסי פלוס החדש עם תחליף אקונומיקה, נוזל הכלים היעיל ביותר להסרת שומנים קשים ועדין לידיים" וייתמך בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, בעיתונות ובנקודות המכירה.
הקמפיין - הפקה מקומית בכיכובה של ניצה שאול, שהשתתפה לאחרונה בתוכנית "אלביס" ולפני כשנה בתוכנית "לרקוד עם כוכבים", יעלה היום בערוצים 2 ו 10.
בסרטון הפרסומת ניצה שאול תמליץ לחברתה, אביבה גר להשתמש ב"פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה", נוזל הכלים היעיל ביותר להסרת שומנים קשים המסיר אפילו לכלוך שאינו נראה לעין. הפרסומת תדגים בצורה ברורה כיצד "פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה" מסיר שומנים ביעילות ובקלות ללא כל צורך בקרצוף וכך חוסך זמן ומאמץ.
"פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה", המכיל חמצן פעיל הינו נוזל הכלים הראשון בישראל בעל רכיבים בעלי עוצמת ניקוי עם תחליף אקונומיקה, אשר באופן מושלם מנקים את הכלים תוך שמירה והגנה על עור הידיים.
"פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה", הושק על מנת לתת מענה לאותן צרכניות המוסיפות אקונומיקה לנוזל הכלים כפתרון מהיר להסרת שומנים קשים והברקת הכלים (על-פי מחקר כמותי שנערך באפריל 2006 ע"י קולגייט פלמוליב).
פלמוליב היינו המותג המוביל בקטגוריית נוזלי הכלים בישראל עם נתח שוק של 35.6% (נילסן, כספי, נובמבר 12 חודשים).
"פלמוליב אוקסי פלוס עם תחליף אקונומיקה" מצטרף למשפחת פלמוליב אוקסי פלוס שהושקה בהצלחה רבה בשנה שעברה הכוללת את פלמוליב אוקסי פלוס מרין פיוריטי (ירוק מנטה) ואוקסי פלוס אלפין פיוריטי (כחול חדשני).
קרדיטים:
הסרט נכתב על-ידי Y&R ניו יורק
וצולם בארץ על-ידי משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי"
מדיה פלנר: נטלי קונפדרט
מנהלת לקוחות: אילת נקר
מדיה : יונייטד