X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת "צומת ספרים"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת "צומת ספרים" עולה בקמפיין פרסום תדמיתי, אותו יוביל הסלוגן "חווית קריאה ישראלית". תקציב הקמפיין הינו 2.5 מיליון שקל, והוא יעלה בעיתונות הארצית והמקומית, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות.
בחודשים האחרונים יצאה "צומת ספרים" בשרשרת של שיתופי פעולה ומבצעים בהם העניקה לכל עם ישראל, יחד עם שותפיה למבצעים, את האפשרות ליהנות ממגוון עשיר של ספרים שווים לכל כיס (בין המבצעים הבולטים: קמפיינים משותפים עם חברת סלקום ובנק הפועלים). מטרת הקמפיין הנוכחי הינה קידום חווית הקריאה של הישראלים באמצעות פרסום תדמיתי.
"הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להמשיך ולקדם את תרבות הקריאה בישראל", אומרת טל פלוסקר, סמנכ"ל השיווק של צומת ספרים. "מדפי הספריות ברחבי ישראל התמלאו ברבי מכר וספרי ילדים איכותיים המסבים הנאה רבה לקוראיהם. הקמפיין שם דגש על החוויה שאנו עוברים בכל פעם שאנו קוראים".
רשת "צומת ספרים" מונה כיום 50 סניפים מרווחים בעלי מגוון עצום של כותרים. הרשת יוזמת אירועים ייחודים כמו מפגשי סופרים, ערבי קריאה ושירה, פינות קריאה לילדים, והפקת עיתון "זמן צומת" שיוצא אחת לרבעון ופעילויות תרבותיות נוספות- כל אלו נועדו להעמיק ולעודד את תרבות הקריאה בישראל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום בריקמן.
קרדיטים:
משרד פרסום- פרסום בריקמן
מנהל קריאייטיב- עמי רז
ארט דיירקטור- דרור נחומי
קופי- דויד כהן
מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה- דני בירו
תקציבאית- מיכל בן חיים

תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il