מגזין הצעירות GO חוגג בינואר שנתיים להשקתו, ומוציא מהדורת
יום הולדת נוצצת במיוחד שכוללת שלל מתנות וכרטיסי גירוד בכל גיליון. בנוסף, 100,000 דולר הושקעו בפרסום עבור קמפיין באינטרנט באתר ynet וג'ינגלים בתחנות הרדיו 99esc ו-102fm.
על השער הנוצץ נבחרה להתנוסס ה-it girl הלוהטת הילה נחשון.
לכל גיליון יצורף כרטיס גירוד, כשתחת האפור המתגרד מחכות מתנות בשווי של מיליון שקלים.
בין השאר יחולקו:
קורס MASTER באיפור מתנת ביה"ס למקצועות האיפור של גיורא שביט; שוברי קנייה ברשת "רנואר" ע"ס 100 שקל כל אחד; שוברי קנייה ע"ס 50 שקל ושוברים המקנים 40% הנחה לקניית מוצרים של "ניוטרוג'ינה" / סדרת "ויזיבלי קליר"; שוברי קנייה ברשת "ספורט וורטהיימר" ע"ס 100 שקל כל אחד.
הגיליון הנוצץ יהיה בדוכנים ב-2 בינואר 2007.