X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פאוזה
▪  ▪  ▪

חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, משיקה החודש את LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו. בקמפיין ההשקה, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", יושקעו כ-1.5 מיליון ₪.
זו הפעם הראשונה בה עולה בישראל קמפיין תדמית למותג LAVAZZA. חברת פאוזה, אשר הציגה הצלחה מוכחת בשיווק LAVAZZA - מותג הקפה מספר 1 בעולם - בשוק הישראלי, קיבלה לאחרונה את הזיכיון היוקרתי לשיווק סדרת מכונות הקפה המעוצבות LAVAZZA BLUE באופן בלעדי.
הקמפיין, ישלב פעילות תדמיתית למותג LAVAZZA לצד השקת סדרת מכונות הקפה החדשה. הויז'ואלים שיובילו את הקמפיין הם לא אחרים מאשר הצילומים מתוך לוח השנה המעוצב והסקסי של LAVAZZA הבינלאומית, אשר צולם על-ידי הצלם-אמן הספרדי אוג'יניו רקואנקו, והושק לקראת 2007.
סדרת LAVAZZA BLUE, הדור החדש של מכונות הקפה בשיטת הקפסולות, פותחה במיוחד לשוק העולמי. בכל קפסולת קפה ניתן ליהנות מקפוצ'ינו ארוך כמו מאספרסו קצר, תוך שמירה על איכות הקפה ומרקמו. כל מכונות הקפה בקולקציה החדשה מעוצבות ע"י מעצב העל
Pinin Farina ומיוצרות באיטליה. קולקציית מכונות הקפה המעוצבות Lavazza Blue משווקת במגוון רחב של צבעים אלגנטיים כמו: זהב, כסף, אפור כהה, כחול, כתום ואדום.
לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר. מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE מתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן והמתקדם ובמטבח הביתי. אני מאמין שהצרכן הישראלי שיודע להעריך קפה איכותי, ורוצה להיות גם אופנתי, ידע להעריך את סדרת LAVAZZA BLUE המעניקה לו את חווית האספרסו המושלמת".
קמפיין הפרסום לסדרת LAVAZZA BLUE יעלה באפיקי המדיה השונים למשך כחודשיים ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות.
קרדיטים
משרד פרסום - אפיקים B2B; מנכ"ל אפיקים - שי לחוביצר; מנהלת אפיקים B2B - לנה ברונשטיין; מנהל קריאטיב - עמיחי עשראל; ארט דירקטור - שרון גופר; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.
על פאוזה
חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, מהמותגים המובילים בעולם, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של חברת לוואצה איטליה - חברת הקפה מספר 1 בעולם.

תאריך:  16/01/2007   |   עודכן:  16/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il