X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי משולב למותג פאנטה, המשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל המיוצר עם צבעי מאכל טבעיים בלבד, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין,באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונות, ויתקשר את טעמי האשכוליות של פאנטה - פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות.
קמפיין הטלוויזיה הינו חלק מסדרת הסרטונים לחוקי פאנטה אשר מראים באופן הומוריסטי כיצד הצחוק גורם תמיד למשהו טוב לקרות. הקמפיין מתבסס על הומור שנון המציג דרך ייחודית להסתכלות על סיטואציות בחייהם של בני הנוער אליהם פונה המותג. "חוקי פאנטה" מציעים לאמץ גישה מחויכת לחיים ומציאת החיובי, המצחיק והמשעשע בכל מצב, דבר ההופך את החיים לטובים יותר ולקלים יותר להתמודדות.
בנוסף לטלוויזיה יעלה מותג פאנטה בקמפיין עיתונות במסגרתו יחלק המותג במתנה כ- 400,000 קופונים להתנסות בטעמי האשכוליות.
במקביל לקמפיין משיק המותג פאנטה בקבוק חצי ליטר לדיאט פאנטה אשכוליות שמצטרף למגוון מוצרי משפחת המשקאות בטעמים: אורנג', דיאט אורנג',אקזוטי, מלון, אשכוליות ודיאט אשכוליות(עתה כאמור גם בבקבוק 0.5 ליטר).
משפחת פאנטה מכילה צבעי מאכל טבעיים בלבד, דבר ההופך את פאנטה למשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל עם צבעי מאכל טבעיים בלבד. מהלך זה בוצע במטרה לשפר את איכות המוצר ולהתאימו לטעם הקהל, רצונו וצרכיו. המהלך נעשה בשנתיים האחרונות בשיתוף קוקה-קולה העולמית, דבר המציב את ישראל בין המדינות הבודדות בעולם בהן מיוצרים משקאות הפאנטה עם צבעי מאכל טבעיים בלבד.
אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "לאור ההצלחה של המותג פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות ולאור דרישות הצרכנים החלטנו להשיק דיאט פאנטה אשכוליות בבקבוק חצי ליטר. מנתוני מחקר שביצענו אודות פאנטה אשכוליות עלה כי 81% מהנחשפים הביעו אהדה לטעם, 54% מהנשאלים גילו מודעות לטעם ו-38% הביעו נכונות קנייה חיובית".
על המותג פאנטה
המותג פאנטה הושק בישראל בשנת 1998 (החליף את המותג הוותיק "קינלי"), בעולם משווקים כיום למעלה מ- 120 טעמים שונים של פאנטה. במדינות שונות ניתן למצוא טעמי פאנטה ייחודיים המבוססים על משקאות מסורתיים וטעמים מקומיים אהובים. בישראל מוצעים 6 טעמי פאנטה: אורנג', דיאט אורנג', אשכוליות, דיאט אשכוליות, אקזוטי ומלון. כל משקאות הפאנטה בישראל מיוצרים עם צבעי מאכל טבעיים בלבד.
במהלך השנה האחרונה בוצע שינוי מיצוב במותג פאנטה. משמעות הסיסמה שנבחרה למותג "פאנטה - צוחקים איתך!" היא "לצחוק עם החיים". פאנטה מאמין שבחיים מורכבים בהם יש לא מעט התמודדויות ברמות שונות, הוספת צחוק והומור הן כלי נפלא להפיכת ההתמודדות לנוחה ונעימה יותר. חיים שזורי צחוק והומור הם חיים מהנים יותר ותפיסת עולם זו מאפשרת למאמין בה לצלוח גם סיטואציות פחות טובות בדרך אופטימית ותוך התמקדות בחיובי ובמשעשע.
קרדיטים:
מנהל מותג פאנטה: אהוד גיא
משרד פרסום:גלר נסיס:
מנהלת לקוחות: נועה גוברמן
תקציבאית: הגר אלדד
סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר
מנהל קריאטיב: קרן קיי
קופירייטרית: הילי ברוק, עינת אקר
ארטדיירקטור: אסף לופו
פלנינג: שלומית אביגור
מפיקות משרד: רינת סיטון
חברת הפקה: קדישזון
בימאי: רני כרמלי
תכנון ורכש מדיה:קראט מדיה 1.

תאריך:  23/01/2007   |   עודכן:  23/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il