X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שמעון ויזנטל לא היה חבר מרכז הליכוד, ולכן לא בא איש מחברי הכנסת של מפלגה זו ללוותו בדרכו האחרונה. הם עסוקים כעת ב"הרמת כוסית" לכבוד ראש השנה החדש. ויזנטל לא היה מקורב או מכר או בן-דוד או גיס או שכן או סבתא או מחותן או חתן או חותן של מישהו שיש לו מקורב במרכז המפלגה, אז למה מי הוא שנלך להלווייתו?
▪  ▪  ▪
ויזנטל, אף שר לא הגיע

בהלווייתו של שמעון ויזנטל, צייד הנאצים שהלך זה-עתה לעולמו, לא נכח איש מחברי הממשלה, לבד מסגן השר, הרב מיכאל מלכיאור. פרט למלכיאור, לא נכח שום אדם אחר שאפשר לתארו כנציג הממסד הממלכתי של ישראל.
יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה, שבבית הקברות שלה נקבר ויזנטל, אמרה על הקבר הפתוח כי היה על נשיא המדינה ועל ראש הממשלה להשתתף בהלווייתו.
אך יעל גרמן התעלמה בדבריה אלה מהפגמים החמורים שהיו בשמעון ויזנטל, כה חמורים עד כי היה מוצדק שלא ישתתף בהלוויה איש מאנשי הממסד.
שמעון ויזנטל לא היה חבר מרכז הליכוד, ולכן לא בא איש מחברי הכנסת של מפלגה זו. הם עסוקים כעת ב"הרמת כוסית" לכבוד ראש השנה, כלומר: בכנסי בחירות שרק יד המקרה זימנה אותם בסמיכות לראש השנה. ויזנטל לא היה מקורב או מכר או בן-דוד או גיס או שכן או סבתא או מחותן או חתן או חותן של מישהו שיש לו מקורב במרכז המפלגה, אז למה מי הוא שנלך להלווייתו?. שיחכה בתור של אלפי מסיבות חתונה/ ברית/בריתה/בר-מצווה/בת-מצווה/אירוסים/גירושים/חינה/פרישה. מה הוא מקטר?.
ויזנטל לא היה איש השמאל, ולכן בא רק סגן השר מלכיאור. בעצם, היה זה כבוד גדול מדי עבור ויזנטל, שכן גם בכל הקשור לשמאל נמצאו בו כל הפגמים המתוארים לעיל בקשר לליכוד.
ויזנטל לא נמנה עם יקירי המימונה/סהרנה ושאר התועבות העדתיות, אף לא היה חבר בפדרציה העולמית (!) של יהודי מרוקו ולא קיבל מידי המרוקני המקצועי סם בן-שיטרית את התואר "יקיר העדה המרוקנית", כמו שקיבלה לימור לבנת, מרוקנית ותיקה שכמותה. בעצם, ויזנטל לא היה מאנשיה של עדה כלשהי. סתם אשכנזי אפור.
בשל פגמים חמורים אלה, גם משה ("מושון") קצב - אם אינני טועה זה נשיא המדינה, לא? - נעדר מהלווייתו.
ויזנטל לא נמנה עם חיילי צה"ל בעבר או בהווה, ואפילו לא הוזמן ביום העצמאות לבית הנשיא בתור טבח גדודי, שקיבל "חייל מצטיין" על הצטיינותו בהפיכת חביתות ואי-שריפתן. בשל פגם חמור זה, לא נשלח אפילו סגן שליש גדודי (עם הרבה ג'ל בשיער, כראוי) ללוותו ולהניח זר ("כעת יונח זר הרמטכ"ל"), בידי שתי חיילות, שהמיני שלהן קצר אפילו מזקנקנו הלא-מגולח הנצחי של אייל ארד, האסטרטג הבלעדי של מדינת ישראל.
ויזנטל היה סתם תימהוני שכזה, "צייד נאצים", עאלק. מה, הוא לא יכול ללכת ולצוד צבאים באלסקה או בגולן, ובכלל הארגונים הירוקים ושוחרי הטבע מתנגדים לציד. בעצם, איזה מין חיה זה "נאצים"? זה לא זן של עוף טורף?.
והגרוע ביותר עדיין לפנינו: שמעון ויזנטל הצליח, באמצעות הרשימה של אלה שלא השתתפו בהלווייתו, לגרום לכך שאפילו ימני פנאטי קיצוני, ולכן מוקצה מחמת מיאוס, יסכים בכל לב לדבריה של יעל גרמן, אשת מרצ, שרק מחמת כבוד המת לא שפכה בפומבי את מה שכותב שורות אלו בולם בקושי רב מלזלוג מקצה לשונו אל המקלדת.
וזה באמת לא יסולח לו, לשמעון ויזנטל המנוח. למרות זאת, ימתקו לו רגבי עפרו.

למרות החשד הכבד, המחבר אינו ולא היה מעולם טבח גדודי מתוסכל, אף לא חבר הליכוד
תאריך:  23/09/2005   |   עודכן:  24/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
עם פרסום מסקנות ועדת אור כתבתי מאמר תחת הכותרת: ועדת אור - עם מסקנות חושך    מסקנות מח"ש רק מחזקות את הנאמר אז ביתר שאת    הטעות של חקירת מח"ש נעוצה בחקירה מאוחרת אך בעיקר בקונספציה החקירתית השגויה שלא להתייחס לאחריות של נותני הפקודות וניהול המערכה    כשיש 13 הרוגים במהומות אזרחיות - חייבים להקים ועדת חקירה - אך לא סביר שאין אחראים למות האזרחים
פרופ' שאול קרקובר
שבתאי עזריאל
מיהו השופט בן-שחר חריפאי, שהוזכר בגזר הדין של השופטת הילה כהן? ובכן, מדובר בשופט תעבורה שניהל שיחה עם האלוף (מיל.) אהרון יריב בעניין התיק של בנו, ונהג לקבל משמעון מזרחי הזמנות למשחקי כדורסל. הוחלט לזכותו משוחד, אך להרשיעו בהתנהגות שלא כהלכה במילוי תפקידו ולהעבירו מכהונתו
יואב יצחק
תחקיר שמפרסם ידיעות אחרונות חושף פרטים מביכים על הנעשה בבנק ישראל    הנגיד הנכנס, פרופ' סטנלי פישר, אומנם מנסה לעשות סדר אך גם הוא אינו עומד בלחצים    ואולי בניין הפירמידה הוא חזות הכל
עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il