X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר הספורט ONE
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פורטל הילדים והנוער Tipo ואתר הספורט ONE משיקים ערוץ תוכן אינטרנטי חדש לילדים ובני נוער, אשר יכלול כתבות ספורט של ONE, עידכוני תוצאות ובניית אתרי אוהדים בנושאי כדורגל, כדורסל ותחומי ספורט אחרים.
האתר החדש, שכתובתו: [קישור] יכלול מבזקים בקטגוריות כדורגל, כדורסל וענפי ספורט נוספים, עידכוני תוצאות בזמן אמת וטבלאות ליגות. כמו כן, מערכת תוכן חדישה תאפשר לגולשים להקים אתרים אישיים בנושאי קבוצות ואוהדים ולשתף גולשים אחרים בתכנים אלה.
"שיתוף פעולה מתבקש זה, בין אתר הילדים המוביל טיפו לבין ONE, אתר הספורט הגדול במדינה, הוביל לערוץ תוכן אינטרנטי חדש לילדים ונוער בתחום הספורט" מוסר שי בלוך, מנכ"ל אתר הילדים והנוער Tipo. "זהו שיתוף פעולה ייחודי מסוגו, אשר נולד מתוך צורך שהגיע מהילדים, לספק להם מענה מתאים שיאפשר להם להשתתף ולשתף בעולם הספורט. אנו ראינו את שתוף הפעולה עם ONE, אתר הספורט המוביל, כמושלם. שיתוף זה של הילדים בספורט, כולל כלים ייחודיים ב-Tipo, כמו Tipo TV ופלטפורמה לבניית אתרים אישיים. עד כה נפתחו בטיפו בקטגוריית ספורט כ-40,000 אתרים, שנבנו על-ידי ילדים אשר כעת יקבלו ביטוי מתאים בערוץ התוכן החדש עם ONE".
עו"ד יוני פרידמן, מנהל הפיתוח העסקי של ONE: "שיתוף הפעולה עם Tipo נולד מתוך הצורך לספק למאות אלפי גולשי Tipo אפשרות ליהנות מתוכני הספורט העדכניים של ONE, מדיית הספורט המובילה בישראל. האתר החדש, אשר מעוצב ב-LOOK & FEEL דינאמי המיועד לקהל הצעיר, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית המותג של ONE לספק תכנים בכל הפלטפורמות הקיימות".
אודות Tipo
טיפו - פורטל הילדים והנוער המוביל בישראל, מארח 700,000 ילדים שונים מיידי חודש ומנפיק מעל 40 מיליון חשיפות בחודש. טיפו עשיר בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ממוקדות לילדים ונוער בלבד. פורטל טיפו הינו חלק מקבוצת Smile מדיה
אודות ONE
ONE, אתר הספורט של ישראל, כולל את מערכת הספורט היחידה בישראל, הפועלת באופן רציף ומסקרת את כל אירועי הספורט בזמן אמת. ONE הינו מותג המדיה לעידכון היומי של חובבי הספורט בישראל וזוכה לתדירות ביקור מן הגבוהות באינטרנט הישראלי, עם קרוב למחצית מן הגולשים אשר מבקרים באתר כל יום/ כמעט כל יום. אתר ONE מפיק מבזקי חדשות ספורט בוידאו 4 פעמים ביום, וכן מספק תכנים מקוריים לרדיו, למסכי חוצות ולכל חברות הסלולר.

תאריך:  31/01/2007   |   עודכן:  31/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il