X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פורמדיה
▪  ▪  ▪

קבוצת התקשורת "פורמדיה", שבבעלות יוסי לייבוביץ ודני לייבוביץ, המתמחה בניהול קמפיינים שיווקיים, פרסומיים ואסטרטגיים, מעלה בימים אלו חמישה קמפיינים פרסומיים, בהיקף השקעה כולל של כ-5 מיליון שקל.
1. הקמפיין הגדול ביותר הוא של הרשות לפיתוח הנגב היוצאת בקמפיין אכלוס ותיירות, בתקציב של כ-2.5 מיליון שקל. קמפיין האכלוס, שסיסמתו "הערבה, הרמון, חבל הבשור ויישובי באר שבע והסביבה - מגוון אפשרויות מגורים בקשת של צבעים", יתפרסם בטלוויזיה בערוצים 2,10,9 ובאתרי אינטרנט. קמפיין התיירות יעלה תחת הסיסמה "חופשה - בצבעים שלא הכרתם", יתפרסם באתרי אינטרנט ובמוסף "מסלול" של ידיעות אחרונות, אשר יוקדש כולו לתיירות בנגב.
2. בית ההשקעות "כיוון", המנהל מספר קרנות נאמנות, יוצא בקמפיין פרסומי בעלות של כמיליון שקל. פורמדיה בחרה באמן העל-חושי נמרוד הראל, כוכב הסדרה "בלתי נתפס" בערוץ 10, שיהיה הפרזנטור המרכזי בקמפיין. סלוגן הקמפיין יהיה: "בלתי נתפס? כנראה שעוד לא ראיתם את הביצועים של כיוון", והוא יכלול שילוט חוצות, פרסום בעיתונות הכלכלית, רדיו וחסויות בטלוויזיה.
3. חברת האוכל הביתי "ניר עציון" יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום באמצעות משרד פורמדיה, בהיקף השקעה של כ-500 אלף שקל. מדובר בקמפיין תדמיתי, שיכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, ג'ינגלים ברשתות הרדיו האזורי ופרסום באתרי אינטרנט. סלוגן הקמפיין יהיה "שבו תאכלו - ניר עציון".
4. מועצת המנהלים של שומרי המפרץ - איגוד ערים להגנת הסביבה המייצג תשע רשויות מקומיות בחיפה, בקריות ובעמק זבולון, החליט השבוע לצאת למאבק על-מנת לשפר את איכות חייהם של תושבי האזור. לשם כך יועלה לאוויר קמפיין שסיסמתו "אל תפקירו שוב את הצפון", בהיקף של כ-500 אלף שקל. מטרת הקמפיין, שעולה בעקבות הפרטת בתי הזיקוק בחיפה בחודש פברואר, הינה לשכנע את המדינה להחמיר את הדרישות שהוצאו לבתי הזיקוק בצו האישי של המשרד להגנת הסביבה.
הקמפיין, שיארך כשלושה שבועות, ייערך בשני מישורים: במישור המקומי והארצי. במישור המקומי יובל הקמפיין על-ידי נבחרי ציבור, ויופיע באמצעי התקשורת בחיפה ובקריות. במישור הארצי יתבסס הקמפיין על פרסומי מודעות בעיתונות הארצית, בעיקר הכלכלית, ובאתר האינטרנט Ynet.
5. חברת "אלה קום", ספקית תוכן לטלוויזיה המביאה לארץ את הערוצים הולמרק, אקסטרים, ריאליטי TV ועוד, משיקה בימים אלו ערוץ אירוטי חדש בשם "אמטור בייבס" (Amateur Babes), שישודר כרגע עבור לקוחות של חברת הוט, ויוצע במסגרת החבילה הארוטית. קמפיין ההשקה, בהשקעה של כ-250 אלף שקל, יכלול מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פרסום באתרי האינטרנט ופעילות BTL.

תאריך:  06/02/2007   |   עודכן:  06/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il