סקר שערך משרד הבריאות (סקר מב"ת) מראה כי הישראלים אינם מגיעים לצריכת הסיבים היומית המומלצת. נשים צורכות בממוצע 57% מצריכת הסיבים המומלצת בעבורן וגברים צורכים 50% מן הצריכה המומלצת.
בהתבסס על נתון זה, חברת קלוגס, יצרנית הדגנים מספר 1 בעולם ומביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, מעלה בימים אלה קמפיין ייחודי נוסף במטרה להגביר את צריכת הסיבים התזונתיים באמצעות סדרת הדגנים העשירים בסיבים - 'קלוגס אול בראן'.
הקמפיין, אשר יעלה בתחילת פברואר ימשך כחודש ימים ויכלול סרטון טלוויזיה אשר ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחרית, פעילות קד"מ ייחודית ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק.
עלות הקמפיין נאמדת ב כ - 750 אלף דולר.
בהתבסס על מחקר שערכה חברת קלוגס העולמית ובו נמצא כי אכילת דגני בוקר קלוגס אול בראן במשך 14 יום תורמת להרגשת בריאות וחיוניות, מציג הסרטון אישה חיונית ושלווה הנוסעת על אופניים ופוגשת בדרכה נשים נוספות אשר בניגוד אליה סובלות מתופעות שליליות הקשורות לאכילה בלתי מספקת של סיבים ומרגישות נפוחות, כבדות ועייפות... בכדי להימנע מתופעות אלה, מציעה קלוגס את אתגר "תוך 14 יום תוכלו להרגיש נפלא" המזמין את הצרכנים לאכול מנה יומית של קלוגס אול בראן במשך שבועיים, לתת לגוף ליהנות מכל יתרונות הדגנים העשירים בסיבים ולהרגיש פחות נפוחים, פחות כבדים ופחות עייפים.
בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הסיבים, אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים (נפיחות, כבדות ועייפות).
סדרת דגני 'קלוגס אול בראן' כוללת ארבעה מוצרים:
קלוגס אול בראן פלקס - דגנים מלאים מועשרים בסיבים תזונתיים
קלוגס אול בראן צימוקים - דגנים מלאים מועשרים בסיבים תזונתיים, בתוספת צימוקים
קלוגס אול בראן פירות - דגנים מלאים בתוספת אגוזי לוז, קוקוס, צימוקים, תפוחים ובננות.
קלוגס אול בראן סובין - דגני סובין שירים במיוחד בסיבים תזונתיים