X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סוני אריקסון
▪  ▪  ▪

סוני אריקסון ממשיכה את ההצלחה והאיכות הגבוהה של המוזיקה בסלולאר ומכריזה על שני מכשירים חדשים בקו מכשירי הווקמן- W880 המרשים שיהיה מכשיר הדגל של שנת 2007 וה-W610 רב היכולות.
המכשירים נבנו על ההצלחה של המודלים הקודמים של הווקמן כמו ה-W800i תוך הרחבת מגוון המכשירים בסדרת הווקמן, שמכרה עד עתה 20 מיליון מכשירים בעולם. כמו כן, סוני אריקסון nכריזה על סדרת אביזרים מעוצבים להגברת חוויית ההאזנה עם מכשירי הווקמן הסלולארי של סוני אריקסון.
מכשיר ה-W880 , מצטיין בעוביו הדק במיוחד- 9.4 מ"מ בלבד, הינו המכשיר הדק ביותר של סוני אריקסון עד עתה המשולב עם חוויית טלפון ווקמן אשר נכנס בקלות לתוך הכיס. למכשיר כרטיס זיכרון Memory Stick Micro™ (M2™) של לא פחות מ-1GB המסופק עם ערכת המכשיר, ומאפשר לאחסן עד 900 שירים, כך שהמכשיר כולו עם כל אפליקציות המוזיקה שבתוכו (כמו נגן הווקמן 2.0 ו-Disc2Phone) הופך את חיפוש המוזיקה והורדת מוזיקה למכשיר לפעולות פשוטות וקלות. כל זאת, עם מצלמת 2.0 מגה-פיקסל, ארוז במכשיר דק כאריזת CD.
עיצוב המכשיר מהווה אבן דרך במכשירי הווקמן של סוני אריקסון. המכשיר הוא הדק ביותר מבין מכשירי הטלפון דור 3 בעלי נפח 1GB ומשקלו 76 גרם בלבד. יציבותו ועמידותו של המכשיר לא נפגמת למרות דקותו, בזכות כך שהוא עשוי מהחומר החזק ולא סופג חלודה ניקל. היופי האמיתי של המכשיר הוא בעיצוב המכשיר שנראה כפלדת אל-חלד מוברשת בעל גימור בצבע כסף ניקל או שחור.
מעבר למראה היפהפה של המכשיר, המכשיר בעל טכנולוגיה מתקדמת בתחום המוזיקה: תוכנת ה- Disc2Phoneמאפשרת להעביר שירים בקלות ללא טרחה מהמחשב האישי ישירות למכשיר. כדי שניתן יהיה להאזין למוזיקה זמן רב באמצעות המכשיר יחד עם שאר השימושים של המכשיר (טלפון, מצלמה וכיו"ב), הסוללה המצורפת למכשיר הינה בעלת אורך חיים ארוך במיוחד- 18 שעות האזנה למוזיקה באמצעות מצב הטיסה המאפשר למכשיר לשמש כנגן מוזיקה נטו באזור שבו אסור להפעיל מכשירים סלולאריים. המכשיר ישווק בעולם בסוף הרבעון הראשון של 2007.
תכנון טלפון הווקמן W610 מוקפד ברמת הפרטים הקטנים ביותר- מהעיצוב המבוסס על המראה של מכשירי טלפון הווקמן המוקדמים, ועד לטכנולוגיה כמו שילוב המוזיקה הניידת עם מצלמה דיגיטלית אמינה. במכשיר ניתן לאחסן עד 470 שירים בכרטיס זיכרון של 512 MB Memory Stick Micro™ (M2™) המסופק עם המכשיר, וכן תכונת ה- TrackID™לזיהוי שירים. התכונה פועלת כך: אם אתה מאזין לרדיו בבית, ברכב, או באמצעות המכשיר, ושומע שיר שמוצא חן בעיניך אך אינך יודע את שמו, שאל את TrackID™. בלחיצת כפתור אחת הקלט מספר שניות מהשיר והשתמש ב-TrackID™‎ כדי לשלוח את המוזיקה לזיהוי. תוך שניות תקבל את השם, את שם האמן ואת שם האלבום ישירות לטלפון שלך באמצעות SMS. המכשיר תומך A2DP (פרופיל Bluetooth סטריאופוני) ומאפשר שמיעה של עד 25 שעות מוזיקה. יחד עם מצלמת 2.0 מגה-פיקסל ואוטו-פוקוס, ה-W610 הוא מכשיר שמלכד בתוכו טלפון, נגן מוזיקה ומצלמה דיגיטלית.
מכשיר ה-W610 הוא מכשיר שמיועד למוזיקה, אולם הוא אינו מתפשר על איכויות המצלמה הדיגיטלית שבו. במכשיר מצלמה בעלת 2.0 מגה-פיקסל ואוטו-פוקוס, הקלטת וידיאו ופסקול. מעבר לטכנולוגיה המתקדמת חשבו בסוני אריקסון גם על הנדסת אנוש- תפריט המצלמה מוצג במאוזן- לנוחות מושלמת כאשר המשתמש אוחז את המכשיר בידיו כפי שאוחזים במצלמה רגילה כדי לצלם. בנוסף, מאפשרת המצלמה להעלות את המצלמה ישירות לאתר הבלוג של המשתמש. בתחום המוזיקה, המכשיר גם כולל רדיו RDS FM. טלפון הווקמן W610 ישווק בעולם ברבעון השני של 2007 בכתום או בשחור.
אביזרים משלימים
סוני אריקסון מכריזה גם על שני אביזרי מוזיקה שמשלימים את חוויית ההאזנה למוזיקה באמצעות מכשירי הווקמן הסלולארי.
ניתן להאזין למוזיקה השמורה במכשיר בטכנולוגיית hi-fi באמצעות רסיבר מוזיקה בלוטות' MBR-100.
המכשיר מאפשר להעביר את המוזיקה מהטלפון ישירות למערכת הסטריאו של הבית או הרכב, כאשר משתמשים בטלפון כשלט רחוק לכוון את הווליום או לדלג בין שירים. הרסיבר ישווק ברבעון הראשון של 2007.
חיבור הווקמן הסלולארי של סוני אריקסון לתושבת השלט הרחוק המוזיקלי MRC-60 מאפשר להשמיע מוזיקה בטכנולוגיית hi-fi וכן להטעין את המכשיר בעת ובעונה אחת. בלחצנים שעל השלט ניתן לבחור בין השירים השמורים על המכשיר, לכוון את הווליום ואפילו לנהל שיחות באמצעות הרמקול. ה-MRC-60 ישווק בעולם בסוף הרבעון הראשון של 2007.
אם המשתמש רוצה לשתף את חבריו במוזיקה השמורה במכשיר, בכל מקום בו יהיה, הוא יכול לעשות זאת באמצעות הרמקולים הניידים MPS-70. במשקל קל וצריכת חשמל נמוכה, הרמקולים הקומפקטיים מתחברים למכשיר, כוללים אנטנת FM לקליטת רדיו משופרת, בעלי איכות סאונד גבוהה ובעיצוב תואם למכשיר הווקמן הסלולארי. ישווק החל מהרבעון השני של 2007.

תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il