יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל עם כ-39% נתח שוק, משיקה שוב את בדין בניחוח לבנדר במהדורה מיוחדת, בעקבות הצלחתו בעבר.
לבנדר הינו ניחוח פופולרי בתחומי הטואלטיקה ובבדין מבשם את הבגדים בבישום עדין ורענן.
המהלך מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הממשיך את השפה התקשורתית הייחודית של בדין "עולם הבדים של בדין".
הקמפיין לבדין לבנדר נותן הצצה לעולמם של דנה ודני, ומציג את עולם הבדים של בדין בדרך ייחודית ומשעשעת של עולם העשוי מבד, בו דמויות עשויות בד נעזרות בבדין כאמצעי ל"טיפוח אישי".
הנוסחה הייחודית של בדין עוטפת את סיבי הבד, מעניקה להם גמישות ושומרת עליהם לאורך זמן, תוך שיפור הרכות של האריג. בדין מותאם במיוחד למים הקשים בישראל ולכן יעיל יותר בריכוך הבד. כמו-כן, בדין מגן על סיבי הבגד ומונע את שחיקתם.