X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חיבוק ראשון
▪  ▪  ▪

חיבוק ראשון, עמותה הפועלת ללא מימון ממשלתי, החלה בגיוס תרומות עבור פעילותה למען התינוקות הנטושים מקרב המגזר העסקי והפרטי בישראל. העמותה מטפלת בכל שנה בעשרות תינוקות אשר ננטשו בבתי החולים מיד לאחר לידתם והיא הוקמה על-ידי דר' תמר שלזינגר, מרצה לעבודה סוציאלית, ומיכל קוריאט, אשת עסקים.
תורמים מקרב המגזר העסקי והפרטי מוזמנים לתרום בטלפון שמספרו 03-6022457 או באתר האינטרנט בכתובת www.tinokot.org.il. התרומה מוכרת לצרכי מס על-פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.
ד"ר תמר שלזינגר מסרה היום כי: "מדי שנה מאושפזים בבתי החולים עשרות תינוקות הסובלים מחסך אמהי. הסיבות לנטישה ולבדידות הן שונות, חלק מההורים מתקשים להתמודד עם מומים או עם מחלות כרוניות מהם סובל הרך הנולד. חלק מהאמהות, שנוטשות את ילדיהן, הן נרקומניות, שהתינוקות שלהן נולדים מכורים לסמים ונאלצים לעבור גמילה קשה וממושכת. נשים אחרות יולדות תינוקות בריאים, אך אינן מסוגלות לגדלם. לעיתים מדובר בתינוקות ובפעוטות שמאושפזים כשהם סובלים מפציעות ומחבלות, בשל התעללות הוריהם. ההורים מורחקים בצו בית משפט, והילדים נותרים לבדם בבית החולים, עד שנמצא עבורם בית חדש. אנו זקוקים לתרומות אנא פנו אלינו, כדי שנוכל להמשיך ולחבק את כל התינוקות שננטשו ברחבי הארץ".
כאשר ננטשים התינוקות נכנסות לתמונה המתנדבות של עמותת חיבוק ראשון. הן שוהות במחיצתו של כל תינוק מעניקות לו אהבה וחום יום יום, במשך שעות רבות. לכל תינוק מוצמדות קבוצת מתנדבות אשר מחוללות מפנה דרמטי בחייהם הרגשיים של התינוקות. המתנדבות יושבות עם התינוקות, משחקות עמם, שרותי שירים, מספרות סיפורים, מחבקות ומנשקות, לפעמים למשך כמה שבועות ולעיתים למשך כמה חודשים. ההסבר הרפואי העומד בבסיס הקמת העמותה מבוסס על מחקרים שהוכיחו כי מערכת יחסים אוהבת ויציבה חיונית להישרדותו ולבריאותו של הילד בגיל הרך לא פחות ממזון וטיפול רפואי וכי התפתחות נפשית בריאה מחייבת שהתינוק והילד בגיל הרך יתנסה במערכת יחסים חמה, אינטימית ורציפה עם אמו או עם תחליף אם.
תורמים מקרב המגזר העסקי והפרטי מוזמנים לתרום בטלפון שמספרו 03-6022457 או באתר האינטרנט בכתובת www.tinokot.org.il. התרומה מוכרת לצרכי מס על-פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

תאריך:  19/02/2007   |   עודכן:  19/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il